God of War: Ragnarok to jedno, nieprzerwane ujęcie

Deweloperzy chcą, aby God of War: Ragnarok dało się doświadczyć tak, jak God of War z 2018 roku. Dlatego nie będziemy odrywani od rozgrywki i zawsze będziemy widzieć wszystko z perspektywy Kratosa.

@ 11.09.2021, 09:51
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4, ps5

God of War: Ragnarok to jedno, nieprzerwane ujęcie

God of War: Ragnarok zostało oficjalnie zaprezentowane przed dwoma dniami. Najnowsze dzieło studia Sony Santa Monica stanowić ma kontynuację gry z 2018 roku, a zatem nikogo nie powinno dziwić to, że oba tytuły będą do siebie mocno podobne. Jedna z kwestii - tak charakterystycznych - związana będzie ze sposobem prezentacji opowieści.


Jak się właśnie dowiedzieliśmy, God of War: Ragnarok będzie przedstawiało scenariusz bez jakichkolwiek przerw. Głównego bohatera będziemy bezustannie obserwować zza jego pleców, nawet w trakcie scenek przerywnikowych. Rozwiązanie takie sprawdziło się w przypadku God of War z 2018 roku, zwiększając naszą immersję, więc i tym razem powinno działać należycie.


Zastosowanie jednego, niekończącego się ujęcia w God of War: Ragnarok potwierdził dyrektor narracji gry, Matt Sophos. Powiedział on, że całą opowieść będzie się dało doświadczyć od początku do końca bez jakichkolwiek przerw. Co ciekawe, nie tylko w God of War: Ragnarok zastosowano takie rozwiązanie, remake Dead Space także tak działa.


Premiera God of War: Ragnarok zaplanowana została na 2022 rok, a grać będziemy wówczas na PS4 oraz PS5. Na razie nie znamy jednak konkretnego terminu.









Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?