Marvel’s Guardians of the Galaxy, Dying Light 2 Stay Human oraz Battlefield 2042 ze wsparciem ray-tracingu
Firma NVIDIA postanowiła pochwalić się tym, że Marvel’s Guardians of the Galaxy, Dying Light 2 Stay Human oraz Battlefield 2042 będą wykorzystywać możliwości kart graficznych z serii GeForce RTX.
Firma NVIDIA stara się o to, by technologia ray-tracingu zawitała do jak największej liczby gier. Jako że targi Gamescom już w zasadzie za progiem, korporacja postanowiła opublikować kilka materiałów filmowych, promujących karty GeForce RTX. Każdy skupia się na ukazaniu ray-tracingu w jakiejś grze, a wszystkie znajdziecie oczywiście poniżej.
Gry, których deweloperzy zdecydowali się wykorzystać ray-tracing to Marvel’s Guardians of the Galaxy, Dying Light 2 Stay Human oraz Battlefield 2042. W każdym z tych projektów śledzenie promieni będzie odpowiadało za generowanie realistycznie wyglądających cieni, oświetlenia oraz odbić. Oczywiście będą też występować różnice pomiędzy poszczególnymi grami, albowiem w Dying Light 2 Stay Human zobaczymy na przykład globalną iluminację.
Jeśli chodzi o Battlefield 2042, będzie ono nie tylko korzystało z ray-tracingu, ale również z Nvidia DLSS oraz Reflex. Pierwsza z wymienionych technologii podnosi wydajność bez zauważalnego spadku jakości generowanego obrazu. Druga odpowiada natomiast za niebywale szybkie reagowanie gry na wydawane przez gracza polecenia. Reflex - jeśli wierzyć materiałom promocyjnym - może pozytywnie wpłynąć na nasze rankingi w potyczkach sieciowych.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler