Bright Memory: Infinite otrzyma wsparcie dla ray-tracingu; jest nowy gameplay
W sieci pojawił się nowy materiał promujący Bright Memory: Infinite. Wideo ukazuje gameplay z gry, a jednocześnie prezentuje technologię ray-tracingu.
Bright Memory: Infinite powinno zadebiutować pod koniec bieżącego roku, a jako że deweloperzy projektu są bardzo ambitni, postanowili do swojego dzieła dodać wsparcie dla technologii ray-tracingu. Efekty prac twórców podziwiać możecie na całkiem nowym, prawie dwuminutowym zwiastunie. Zobaczycie na nim m.in. efektownie wyglądające oświetlenie oraz cienie, a także odbicia oraz globalną iluminację.
Twórcy Bright Memory: Infinite ujawnili przy okazji, że ukończono już prace nad ścieżką dźwiękową, skórkami do pobrania, interfejsem użytkownika, a także wszelkimi nagraniami z wykorzystaniem aktorów. Tytuł jest obecnie w fazie ostatecznych szlifów, a deweloperzy zamierzają przez następne dwa miesiące wszystko dopieścić, zoptymalizować i usprawnić. Zniknąć mają też wszelkie dostrzeżone przez testerów błędy.
Więcej informacji na temat Bright Memory: Infinite mamy otrzymać w niezbyt odległej przyszłości. Twórcy planują nowy zwiastun, a także szczegóły dotyczące opowieści, systemów oraz zawartości. Póki co spójrzcie na poniższe wideo i pamiętajcie, że premiera gry zaplanowana została na końcówkę 2021 roku. Grać będziemy na PC oraz Xboksach Series X|S, a w późniejszym terminie prawdopodobnie także na innych platformach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler