Black Myth: Wukong na Unreal Engine 5 wygląda fenomenalnie!
Obejrzyjcie gameplay z Black Myth: Wukong, świetnie zapowiadającego się tytułu z gatunku soulslike. Gra jakiś czas temu przeszła z Unreal Engine 4 na Unreal Engine 5, a twórcy pokazali pierwsze efekty prac.
Black Myth: Wukong tworzy niewielkie chińskie studio Game Science, które właśnie poszukuje pracowników do dalszego rozwoju projektu. Jak donoszą twórcy, właśnie w tym celu opublikowali poniżej widoczny gameplay - by zachęcić nowe osoby do prac nad projektem. W międzyczasie filmik podbił sieć i wywołał liczne dyskusje na forach - i nie ma się co dziwić, zerknijcie sami!
Black Myth: Wukong ma być przedstawicielem gatunku soulslike. W grze wcielamy się w Małpiego Króla (tytułowy Wukong), a całość bazuje na chińskiej opowieści "Wędrówka na Zachód", opowiadającej o podróży buddyjskiego mnicha do Indii.
Rozgrywka jest charakterystyczna dla gier soulso-podobnych. Głównym motywem jest walka, a orężem tym razem potężny kij, który dzierży nasz bohater. Służy on nie tylko do wyprowadzania ciosów, ale też ich blokowania czy odbijania strzał. Jak na istotę małpio-podobną przystało, protagonista jest niebywale zwinny, więc w trakcie starć wykonujemy liczne skoki i uniki.
Na początku prac Black Myth: Wukong powstawało na silniku Unreal Engine 4, ale jakiś czas temu twórcy przeszli na nowszą wersję narzędzia, czyli Unreal Engine 5. Jednocześnie podjęto współpracę z firmą NVIDIA, czego efektem jest m.in. implementacja technologii DLSS.
Gra na ten moment nie ma wyznaczonej daty premiery, a twórcy twierdzą, że przed nimi jeszcze dużo prac. Poniższy materiał każą z kolei traktować ze sporym dystansem - finalna wersja Black Myth: Wukong ma wyglądać jeszcze lepiej! Tytuł zmierza na PC, PlayStation 5 oraz Xboksy Series S|X.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler