Ghost of Tsushima Director's Cut korzysta z możliwości kontrolera DualSense

Deweloperzy Ghost of Tsushima Director's Cut nie tylko zmodyfikowali oprawę wizualną gry, ale również niektóre elementy mechaniki rozgrywki. Stało się to możliwe dzięki wyjątkowym cechom kontrolera DualSense.

@ 05.08.2021, 10:31
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps5

Ghost of Tsushima Director's Cut korzysta z możliwości kontrolera DualSense

Premiera Ghost of Tsushima w wersji Director's Cut nastąpi już niebawem. Jako że gra będzie dostępna wówczas na PlayStation 5, wielu graczy zastanawiało się na pewno w jaki sposób wykorzysta ona unikatowe możliwości kontrolera DualSense. Deweloperzy postanowili w związku z tym co nieco na ten temat opowiedzieć.

Ghost of Tsushima Director's Cut to oczywiście rozliczne usprawnienia w oprawie wizualnej. Dzięki dodatkowej mocy PlayStation 5 zobaczymy wyższej jakości tekstury, modele postaci oraz efekty specjalne. Wszystko podziwiać będziemy też w wyższej rozdzielczości oraz przy większej liczbie klatek. Na tym jednak zmiany się nie kończą.

Kreatywny dyrektor gry, Jason Connell, postanowił powiedzieć co nieco na temat zastosowania DualSense w Ghost of Tsushima Director's Cut. Okazuje się, że twórcy spożytkowali sprzężenie zwrotne oraz haptykę, aby symulować pojedyncze krople deszczu. Podmuchy wiatru także korzystają z haptyki, przekazując nam informacje na temat tego, z jakiego kierunku docierają.

Premiera Ghost of Tsushima Director's Cut zaplanowana została na 20 sierpnia. Jeśli rozważacie zakup, rzućcie okiem na recenzję podstawowego wydania gry, dostępną na naszych łamach. Grając pamiętajcie też o poradniku.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?