Twórcy The Ascent włączą DLSS oraz ray-tracing w przypadku wersji dla Game Passa
The Ascent na Steam działa z wszystkimi możliwymi wodotryskami - pod warunkiem, że posiadacie odpowiedni sprzęt. Co innego jest w przypadku wydania dostępnego w subskrypcji Game Pass. Na szczęście twórcy przyglądają się już sytuacji.
The Ascent to całkiem niezła gra akcji, opracowana z myślą o konsolach Xbox oraz komputerach osobistych. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, wersja przeznaczona dla komputerów jest odrobinę wybrakowana, jeśli zdecydujecie się w nią zagrać za sprawą Game Passa. W takim przypadku nie będziecie mogli korzystać z ray-tracingu oraz technologii DLSS. Ma się to jednak zmienić.
Jedną z największych zalet The Ascent jest jego oprawa wizualna. Posiadacze gry na Steam mogą w pełni doświadczyć prezencji przedsięwzięcia, ale jeśli gramy dzięki abonamentowi Game Pass niektóre opcje są niestety nie dostępne. Chodzi o wspomniane DLSS oraz ray-tracing. Twórcy, świadomi takiego stanu rzeczy, uspokajają jednak wszystkich graczy. Pracują już nad aktualizacją, która obie technologie włączy. Potwierdza to poniższy wpis z Twittera.
The Ascent dostępne jest obecnie na PC, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S. Jeśli planujecie zagrać na PC, koniecznie zainteresujcie się wymaganiami sprzętowymi. Jeśli czekacie na naszą recenzję, będziemy mieć ją dla Was niebawem.
Hey there! This is something we are looking into. Please stay tuned for updates as they come.
— The Ascent (@AscentTheGame) August 1, 2021
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler