Szef Ubisoftu odpowiada na zarzuty pracowników

Chodzi o zarzuty dotyczące niewłaściwego zachowania szefostwa oraz tego, że nic nie zostało zrobione, by sytuację w firmie poprawioć.

@ 02.08.2021, 10:40
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox 360, switch, ps4, xbox one, ps5

Szef Ubisoftu odpowiada na zarzuty pracowników

W ostatnim czasie sporo pisaliśmy na temat kontrowersji w Activision Blizzard, którego pracownicy postanowili głośno zaprotestować przeciwko prześladowaniom oraz napastowaniu przez szefostwo. Z podobną sytuacją mniej więcej rok temu mierzył się Ubisoft, którego pracownicy przygotowali otwarty list, krytykując szefostwo i twierdząc, że od zapowiedzi zmian w zeszłym roku nic kompletnie się nie zmieniło. Komentarz do sytuacji przygotował szef Ubisoftu, Yves Guillemot.

"Wczorajszy list wyraża obawy naszych pracowników, którzy chcą, aby Ubisoft był lepszym miejscem. Słyszeliśmy Was i wiemy, że nie wszyscy wierzą w procesy, jakie zaaplikowaliśmy, aby zarządzać raportami o niewłaściwym zachowaniu. To główny priorytet Aniki Grant, która stara się, aby raporty były niezależne i kompleksowe", powiedział Guillemot, po czym zapowiedział przygotowanie specjalnej ankiety, za sprawą której zbadana zostanie dokładnie sytuacja w firmie.

Kolejnym krokiem ma być też zatrudnienie nowego przedstawiciela kierownictwa, który zajmować będzie się wyłącznie dobrymi warunkami pracy oraz rozmowami z pracownikami. Ma to pomóc w ograniczeniu niewłaściwych zachowań w firmie i poprawić warunki pracy. Sytuację będziemy oczywiście bacznie obserwować.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?