Halo Infinite - 343 Industries opowiada o rozgrywkach wieloosobowych i broniach z Halo 2
Jak się okazuje, wiele broni w nowym Halo Infinite będzie inspirowanych drugą częścią popularnej serii - legendarnym Halo 2. Potwierdzili to deweloperzy ze studia 343 Industries.
Pojawiło się więcej szczegółów na temat trybu wieloosobowego Halo Infinite. Z pogadanki „Employee Spotlight” głównego projektanta trybu wieloosobowego, Andrew Wittsa, dowiadujemy się, że tryb wieloosobowy będzie miał system „Mark”, który brzmi jak zupełnie nowa funkcja dla Halo. Ujawnił również, że wiele broni jest inspirowanych tymi z Halo 2.
W wywiadzie,0 Witts opisał system Mark w następujący sposób: "Funkcja, w której gracze mogą oznaczać miejsce w świecie, które pozwala członkom drużyny poznać ważne informacje, takie jak pozycja wroga lub lokalizacja broni".
Brzmi to podobnie do systemu „Ping” z Apex Legends, który został później zapożyczony przez wiele innych strzelanin wieloosobowych i nie tylko.
Witts omówił także inny nowy element trybu wieloosobowego Infinite, a mianowicie „Spawners”. Zespół 343 Industries zaprojektował to, aby pomóc graczom zrozumieć, gdzie na mapie będą znajdować się bronie i przedmioty, starając się, aby gra była łatwiejsza w obsłudze.
Broń na mapach będzie pojawiać się na stojakach inspirowanych Halo 2. "Umieściliśmy stojaki na broń na ścianach, ponieważ chcieliśmy stworzyć wizualny język wokół ekwipunku w grze, aby gracze mogli podejmować decyzje w ułamku sekundy, podchodzisz do dobrze znanego miejsca i chwytasz za broń, nie musisz jej szukać po mapach".
Po rocznym opóźnieniu, Halo Infinite ma ukazać się jesienią tego roku na Xboksie One, Xboksach Series X|S i PC. Tryb wieloosobowy jest darmowy, wspierany przez mikrotransakcje, natomiast kampania jest darmowa dla subskrybentów Xbox Game Pass.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler