Far Cry 6 często będzie przełączać się między FPP, a TPP
Trzecioosobowa kamera w Far Cry 6 powinna mocniej związać gracza z bohaterem obserwowanym na ekranie. Mamy też lepiej poczuć świat, w którym przebywamy oraz dokładniej obejrzeć wszystkie zmiany, jakie wprowadziliśmy w wyglądzie protagonisty.
Far Cry 6 to jedna z najważniejszych gier Ubisoftu, mających zadebiutować pod koniec bieżącego roku. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, mimo iż będziemy mieli to do czynienia z FPS-em, produkcja dość często będzie się przełączać pomiędzy kamerą pierwszo oraz trzecioosobową.
Dyrektor narracji Far Cry 6, Navid Khavari, rozmawiał niedawno z redakcją portalu GameSpot, a w trakcie wywiadu powiedział, że jest kilka powodów, dla których gra zmienia kamerę. Wcześniej potwierdzono, że podczas zabawy ujrzymy trzecioosobowe scenki przerywnikowe. Bohatera będziemy też obserwować w pełnej krasie w trakcie eksploracji obozowisk partyzantów. Jak twierdzi Khavari, zdecydowano się na to, by mocniej powiązać gracza z bohaterem.
"W scenkach [trzecioosobowych] jest coś, co deweloperzy testowali na początku i działało to świetnie. Natychmiast czuliśmy większe przywiązanie do Dani i podróży przez świat, mocniejsze przywiązanie czuliśmy też do świata Yara".
"Gracze będą mogli również obserwować w ten sposób modyfikacje jakie wprowadzili do swojego bohatera w wysoce stylizowanych fragmentach opowieści, które toczą się w obozowiskach. Daje to również okazję graczom na to, by ujrzeli dokładnie wszystko, co zmienili, od plecaka, przez ubrania".
Premiera Far Cry 6 zaplanowana została na dzień 7 października. Grać będziemy wówczas na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S. Więcej informacji na temat gry w nadchodzących tygodniach i miesiącach. Pamiętajcie m.in. o Ubisoft Connect, które obejrzymy z okazji targów E3 2021.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler