GhostWire: Tokyo zaoferuje dynamiczne 4K oraz ray-tracing
Nowa gra studia Tango Gameworks będzie w pełni wykorzystywać możliwości techniczne PlayStation 5. Grać będziemy w dynamicznej rozdzielczości 4K oraz z wieloma nowoczesnymi efektami specjalnymi na ekranie.
GhostWire: Tokyo to nowa gra studia Tango Gameworks, czyli ekipy odpowiedzialnej za serię The Evil Within. Projekt dostępny będzie ekskluzywnie na PlayStation 5, a my właśnie dowiedzieliśmy się czego mniej więcej po przedsięwzięciu możemy oczekiwać - jeśli chodzi o kwestie techniczne.
Na oficjalnej stronie GhostWire: Tokyo na PlayStation.com pojawiła się garść szczegółów dotyczących projektu. Z dostępnych informacji wynika, że będzie on wykorzystywał sprzężenie zwrotne kontrolera DualSense, dźwięk Tempest 3D, a także ray-tracing.
Możliwości PlayStation 5 powinny pozwolić twórcom przygotować naprawdę wyjątkową oprawę wizualną. Dlatego na ekranie mamy zobaczyć dynamiczne 4K, wsparcie dla HDR i wysokiej jakości tekstury. Mimo że nie zdradzono liczby generowanych klatek na sekundę, zdaje się, że 60 będzie jak najbardziej realne, wszak to coraz częściej standard.
Jeśli chodzi o założenia GhostWire: Tokyo, dotychczas ujawniono, że akcja gry toczy się w tytułowym Tokyo. Prawie cała populacja miasta zniknęła, a w ich miejscu pojawili się tzw. "Goście". Gracz musi się owych gości pozbyć, a wykorzystuje w tym celu szeroki wachlarz umiejętności specjalnych. GhostWire: Tokyo dostępne będzie na PC i PS5. Daty premiery jeszcze nie ujawniono.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler