Ratchet & Clank: Rift Apart - zwiastun fabularny

W sieci pojawił się zwiastun fabularny gry Ratchet & Clank: Rift Apart. Chodzi o to, że twórcy chcą nam za jego pomocą przybliżyć opowieść, jaką przygotowali na potrzeby projektu.

@ 27.05.2021, 10:27
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps5

Ratchet & Clank: Rift Apart - zwiastun fabularny

Ratchet & Clank: Rift Apart to jedna z najważniejszych premier na konsoli PlayStation 5. Tytuł już niebawem zadebiutuje w sklepach, a jeśli rozważacie jego zakup, koniecznie spójrzcie na poniższy materiał filmowy. Deweloperzy ze studia Insomniac Games postanowili nam za jego pomocą nakreślić zarys fabularny swojego nowego dzieła.

W skrócie, galaktyka ma się raczej kiepsko. Jak wyjaśnia Zurkon Jr. mamy do czynienia z wymiarowym chaosem, który wpływa na wiele różnych światów. W efekcie pojawiają się różne dziwne anomalie, a bohaterowie gry muszą znaleźć sposób na to, by z nimi skończyć, a przy okazji przetrwać.

Podczas walki z jedną z anomalii, nasi bohaterowie zostają rozdzieleni. Ratchet musi w związku z tym odnaleźć swojego kumpla, a Clank spotyka energiczną Rivet. Wspólnie prowadzą oni do boju ruch oporu, mający na celu usunięcie reżimu okrutnego Nefariousa.

Premiera Ratchet & Clank: Rift Apart zaplanowana została na dzień 11 czerwca, a grać będziemy wówczas wyłącznie na PlayStation 5. Niebawem na naszych łamach będziecie mogli przeczytać recenzję.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosluki505   @   12:43, 27.05.2021
Dawać mi tą grę już. Ona wygląda obłędnie i podobno ma mieć czasy wczytywania nawet krótsze niż te w Demons Souls czy Moralesie.
0 kudosbalic87   @   12:38, 28.05.2021
Cytat: luki505
Dawać mi tą grę już. Ona wygląda obłędnie i podobno ma mieć czasy wczytywania nawet krótsze niż te w Demons Souls czy Moralesie.
wszystko sie zgadza ale niepokoi mnie jedynie zbyt czeste zmienianie broni podczas prezentacji dema... mam nadzieje iz nie jest to koniecznosc i tworcy na materiale chcieli nam pokazac jedynie ich ilosc i mozliwosci zastosowania gdyz takie nieustanne wachlarzowanie arsenalem znacznie psuje dynamike starc (bynajmniej moim zdaniem).
0 kudosluki505   @   16:26, 28.05.2021
Cytat: balic87
Cytat: luki505
Dawać mi tą grę już. Ona wygląda obłędnie i podobno ma mieć czasy wczytywania nawet krótsze niż te w Demons Souls czy Moralesie.
wszystko sie zgadza ale niepokoi mnie jedynie zbyt czeste zmienianie broni podczas prezentacji dema... mam nadzieje iz nie jest to koniecznosc i tworcy na materiale chcieli nam pokazac jedynie ich ilosc i mozliwosci zastosowania gdyz takie nieustanne wachlarzowanie arsenalem znacznie psuje dynamike starc (bynajmniej moim zdaniem).

Myślę że chcieli pokazać dynamikę zmiany broni plus część arsenału, jeśli będzie konieczne to np by coś zniszczyć tak jak w innych grach gdzie na dany element otoczenia lub na danego przeciwnika działa odpowiednia broń.

BTW "Bynajmniej =/= przynajmniej" ;p