Twórcy Returnal chcą tworzyć większe doświadczenia
Deweloperzy Returnal mają apetyt na znacznie większe produkcje. Nie chcą już być specjalistami od małych gier typu arcade i dlatego większy nacisk położą na bardziej rozbudowane doświadczenia.
Studio Housemarque przez lata zajmowało się niewielkich rozmiarów strzelankami. Jego ostatni projekt, Returnal, to bardziej rozbudowany shooter, a deweloperzy - zachęceni jego odbiorem przez graczy - chcą więcej. Twórcy w planach mają "większe doznania". Potwierdził to dyrektor marketingu, Mikael Haveri, podczas wywiadu z redakcją GameReactor.
"Tak, pracowaliśmy wcześniej nad dwoma projektami, ale teraz, kiedy zadebiutowało Returnal, mamy już tylko jeden projekt na warsztacie. Ciężko powiedzieć czy będziemy kontynuować przygotowywanie dwóch gier jednocześnie w przyszłości, ale naszym celem jest poszerzenie horyzontów. Chcemy, aby Returnal zdefiniowało gry, jakie będziemy opracowywać w przyszłości".
"Nie chcemy już być studiem od Resogun. Możemy robić różne rzeczy, a z perspektywy studia oznacza to, że chcemy przygotowywać bardziej rozbudowane doświadczenia. Nadal uwielbiamy arcade. Nadal uwielbiamy mniejsze gry. Kto wie. Może za 26 lat zrobimy ich także więcej. Ale wszystko zależy od tego, jak sprawnie będzie nam szło budowanie doświadczeń przypominających Returnal".
Jak widać, twórcy Returnal chcieliby iść w kierunku wyznaczonym przez najnowszy projekt. Nie oznacza to jednak automatycznie odpuszczenia mniejszych projektów pokroju Resogun. Jeśli ciekawi Was o czym mowa, rzućcie okiem na naszą recenzję Returnal, a jeżeli poczujecie się zaintrygowani, koniecznie zainwestujcie w grę. Jest ona dostępna obecnie wyłącznie na PlayStation 5.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler