Returnal - nowa aktualizacja wpływa na komponent sieciowy
Za sprawą wprowadzonych do Returnal zmian, częściej mamy natrafiać na zwłoki innych graczy, mogąc je przeszukać lub pomścić ich śmierć. Do tej pory system nie działał najlepiej, ale nowy patch powinien to znacząco zmienić.
Returnal to najnowsze dzieło studia Housemarque, a jednocześnie tytuł ekskluzywny dla PlayStation 5. Jak przeczytacie w naszej recenzji, produkcja to całkiem udana, choć niepozbawiona wad - wad i niedociągnięć, które deweloperzy bezustannie łatają za sprawą kolejnych aktualizacji.
W sieci pojawił się właśnie kolejny patch dla Returnal. I choć nie wprowadza on wyczekiwanej przez graczy możliwości rejestrowania postępów w ramach jednego cyklu, usuwa sporo różnych błędów uprzykrzających rozgrywkę. Jeden z nich związany jest ze zwłokami innych graczy, stanowiącymi integralną część komponentu sieciowego gry. Do tej pory nie działał on najlepiej, ale teraz sytuacja powinna ulec poprawie.
Po znalezieniu tychże zwłok - w teorii - mamy wybór, czy chcemy je przeszukać w celu zgromadzenia ewentualnego lootu, czy pomścić zabitego. Wybranie drugiej opcji sprawia, że musimy zmierzyć się z niełatwym do pokonania mini-bossem. Zwycięstwo daje nam oczywiście różne nagrody, a sam pojedynek jest sporym wyzwaniem. Niestety ciała innych graczy to w Returnal rzadkość, a z wypowiedzi twórców wynika, że był to efekt jakiegoś błędu.
Patch wprowadza oczywiście sporo innych zmian, a więc jeśli nadal w Returnal gracie, koniecznie go zaaplikujcie. Jeśli zaś rozważacie przystąpienie do zabawy, koniecznie zapoznajcie się z treścią recenzji, do której link podaliśmy powyżej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler