Activision chce zatrudnić 2000 nowych deweloperów do prac nad swoimi markami

Firma chce sprawniej i szybciej rozwijać cykl Call of Duty - to jest pewne. Prócz tego nowi pracownicy zajmą się jednak także innymi przedsięwzięciami, jak np. cyklem Crash, który w ostatnim czasie całkiem nieźle sobie radzi.

@ 06.05.2021, 12:45
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Activision chce zatrudnić 2000 nowych deweloperów do prac nad swoimi markami

Activision to wydawca, który skupia się w zasadzie na jednej marce: Call of Duty. Mimo że okazyjnie dostajemy od niego także inne gry, seria pierwszoosobowych shooterów wiedzie prym i nic w najbliższym czasie się w tej kwestii nie zmieni. Szczególnie, że Activision ma ambitne plany na przyszłość i planuje dość znacząc powiększyć ekipy deweloperskie zajmujące się marką.

W sieci pojawiły się niedawno najnowsze wyniki finansowe Activision, obejmujące pierwszy kwartał fiskalnego roku 2021. Wynika z nich, że korporacja zarobiła w jego trakcie ponad 2,28 miliarda dolarów, przebijając prognozy, które oscylowały w okolicy 2,02 mld zielonych. Szefostwo jest zadowolone, a w związku z tym chce jeszcze większe siły przekierować do Call of Duty. Przez najbliższe dwa lata spółka chce zatrudnić 2000 nowych pracowników.

Oczywiście nie chodzi wyłącznie o Call of Duty, ale o wszystkie marki należące do Activision. Jakie? Tego nie ujawniono, ale jak tylko się coś w tej kwestii zmieni, nie omieszkamy Was poinformować. Póki co, pamiętajcie, że tegoroczna edycja Call of Duty opracowywana jest przez Sledgehammer Games, a jeśli ploteczki na jej temat się sprawdzą, walczyć będziemy na froncie drugiej wojny światowej.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?