Activision chce zatrudnić 2000 nowych deweloperów do prac nad swoimi markami
Firma chce sprawniej i szybciej rozwijać cykl Call of Duty - to jest pewne. Prócz tego nowi pracownicy zajmą się jednak także innymi przedsięwzięciami, jak np. cyklem Crash, który w ostatnim czasie całkiem nieźle sobie radzi.
Activision to wydawca, który skupia się w zasadzie na jednej marce: Call of Duty. Mimo że okazyjnie dostajemy od niego także inne gry, seria pierwszoosobowych shooterów wiedzie prym i nic w najbliższym czasie się w tej kwestii nie zmieni. Szczególnie, że Activision ma ambitne plany na przyszłość i planuje dość znacząc powiększyć ekipy deweloperskie zajmujące się marką.
W sieci pojawiły się niedawno najnowsze wyniki finansowe Activision, obejmujące pierwszy kwartał fiskalnego roku 2021. Wynika z nich, że korporacja zarobiła w jego trakcie ponad 2,28 miliarda dolarów, przebijając prognozy, które oscylowały w okolicy 2,02 mld zielonych. Szefostwo jest zadowolone, a w związku z tym chce jeszcze większe siły przekierować do Call of Duty. Przez najbliższe dwa lata spółka chce zatrudnić 2000 nowych pracowników.
Oczywiście nie chodzi wyłącznie o Call of Duty, ale o wszystkie marki należące do Activision. Jakie? Tego nie ujawniono, ale jak tylko się coś w tej kwestii zmieni, nie omieszkamy Was poinformować. Póki co, pamiętajcie, że tegoroczna edycja Call of Duty opracowywana jest przez Sledgehammer Games, a jeśli ploteczki na jej temat się sprawdzą, walczyć będziemy na froncie drugiej wojny światowej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler