Resident Evil: Village nie będzie zawsze tak przerażające jak Resident Evil VII
Wygląda na to, że Capcom nie chce nas straszyć w każdym możliwym momencie scenariusza Resident Evil: Village. Deweloperzy lepiej dawkują emocje, dzięki czemu nowa odsłona przygód Ethana przypadnie do gustu szerszemu gronu graczy.
Firma Capcom stonowała elementy grozy w Resident Evil Village w porównaniu do Resident Evil VII. Według wielu graczy, szczególnie tych, którzy testowali wersję demonstracyjną, w grze będzie więcej akcji.
Wypowiadając się w Axios Gaming, producent gry, Tsuyoshi Kanda ujawnił, że typową opinią graczy na temat Resident Evil VII było to, że gra była często zbyt przerażająca. Twórcy postanowili to oczywiście naprawić w przypadku kontynuacji. Nie jest jednak tak, że dostajemy typowy shooter.
"Niektóre opinie, które otrzymaliśmy na temat RE7 były proste: gra zbyt przerażająca, aby w nią grać" - powiedział Kanda. "Pod pewnym względem dokładnie do tego dążyliśmy, więc to dla nas ogromny komplement. Ale jednocześnie zawsze naszym celem jest stworzenie czegoś, w czym każdy będzie czuł się komfortowo. Dlatego też złagodziliśmy poziom napięcia w RE Village w porównaniu z Resident Evil VII: Biohazard, aby gracze nie byli w ciągłym strachu".
Kanda dodał ponadto, że celem zespołu w przypadku każdego nowego Resident Evil nie jest po prostu pokonanie swojego poprzednika pod względem straszenia, ale stworzenie równowagi pomiędzy napięciem i akcją. Takie podejście ma sens, ponieważ Capcom nie robi powtarzalnych gier, a eksperymentuje i jest na fali z serią Resident Evil, ponieważ ostatnie części z tej serii notują bardzo dobre wyniki i zbierają solidne oceny w mediach.
Resident Evil Village zostanie wydany w piątek 7 maja na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X / S. Z pewnością będziemy Was informować o pierwszych recenzjach gry, a i naszą będziecie mogli przeczytać wkrótce. Jeśli rozważacie zakup gry, pamiętajcie by w przypadku wersji PC sprawdzić jej wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler