S.T.A.L.K.E.R. 2 to długa gra, twierdzi deweloper
Przejście głównego wątku fabularnego S.T.A.L.K.E.R. 2 ma pochłonąć sporo czasu, a jeśli zdecydujemy się na przeglądanie dodatkowej zawartości oraz misji pobocznych w wirtualnym świecie S.T.A.L.K.E.R. 2 spędzimy setki godzin.
S.T.A.L.K.E.R. 2 to jedna z najciekawiej zapowiadających się gier RPG nadchodzących miesięcy. Projekt nie ma jeszcze daty premiery, ale jeśli wierzyć deweloperom, zagramy w niego jeszcze w tym roku. Co ważne, nie będzie to jakiś przelotny romans, ale długotrwały związek. S.T.A.L.K.E.R. 2 ma być długą grą, która zaoferuje nam setki godzin zawartości do zbadania, odkrycia i przejrzenia.
Manager PRu w firmie GSC Game World, Zakhar Bocharov, wziął ostatnio udział w wywiadzie dla redakcji portalu GamingBolt. W jego trakcie został on zapytany między innymi o to, jak długi będzie główny wątek fabularny S.T.A.L.K.E.R. 2. Ekipa nie usłyszała konkretnej liczby, ale z wypowiedzi Bocharova wynika, że zbadanie całej zawartości, w tym oczywiście wątków pobocznych pochłonie dużo czasu.
"To bardzo długa gra, nawet jeśli zdecydujesz się na główny wątek fabularny. Jeśli zdecydujesz się na dokładniejszą eksplorację oraz wątki poboczne, możesz spędzić w grze setki godzin".
S.T.A.L.K.E.R. 2 powstaje obecnie z myślą o konsolach Xbox Series X|S oraz komputerach osobistych. Jeśli wierzyć ostatnim doniesieniom, tytuł będzie ekskluzywnie dostępny na Xboksach przez trzy miesiące, a potem będziemy w niego mogli zagrać też na PlayStation 5.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler