Cyberpunk 2077 było dla CD Projektu ogromną lekcją
Wygląda na to, że CD Projekt RED nie wiedziało, iż wydanie niedopracowanej gry odbije się firmie czkawką. Na szczęście lekcja została zaliczona, a wnioski wyciągnięte i wszystko powinno być już na dobrej drodze.
Premiera Cyberpunk 2077 nie była szczególnie udana. Gracze do tej pory zgłaszają błędy znalezione w projekcie, deweloperzy musieli ruszyć z programem zwrotów, a na domiar złego, gra została wycofana ze sprzedaży w PlayStation Store. Na szczęście Polacy wyciągnęli podobno wnioski z wpadki i kolejnych już nie będzie. Tak przynajmniej twierdzi szefostwo studia.
"Udało nam się wprowadzić na rynek oraz do umysłów graczy nową markę. Teraz, mając Wiedźmina, mamy dwa znaczące filary, na których będziemy budować przyszłość CD Projektu. Ale oczywiście, jak wiecie, nie wszystko poszło zgodnie z planem. Była to dla nas ogromna lekcja i nigdy jej nie zapomnimy".
CD Projekt zaczęło już wprowadzać zmiany w swoich strukturach. Studio potwierdziło, że marketing przyszłych projektów będzie krótszy i będzie się rozpoczynał bliżej premiery, pokazując ujęcia z faktycznej gry, a nie pomysły rozwiązań, któe mogą do finalnego produktu nie trafić. Oglądać będziemy też materiały pokazujące każdą z planowanych platform.
Cyberpunk 2077 dostępne jest obecnie na PC, PS4 oraz Xboksie One, a aktualizacja dla konsol nowej generacji jest w planach. Warto też wspomnieć, że deweloperzy zrezygnowali z przygotowania trybu rozgrywek wieloosobowych, który miał trafić do nas w najbliższych miesiącach.
Jeśli rozważacie zakup, zerknijcie na recenzję Cyberpunk 2077 dostępną na naszych łamach. W przypadku zainteresowania wydaniem PC, spójrzcie też na wymagania sprzętowe tego wariantu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler