Deweloper Days Gone: Kupujcie gry na premierę, jeśli chcecie kontynuacje

Chodzi o to, że Sony nie interesuje sprzedaż rozłożona na wiele lat. Japończycy widzą liczby premierowe i jeśli nie są satysfakcjonujące, nie decydują się na przygotowywanie kolejnych odsłon. Tak było między innymi w przypadku Days Gone.

@ 19.04.2021, 10:55
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4

Deweloper Days Gone: Kupujcie gry na premierę, jeśli chcecie kontynuacje

W ostatnim czasie sporo piszemy na temat Days Gone oraz studia Bend. Najpierw donosiliśmy o tym, że deweloperzy prawdopodobnie nie przygotowują Days Gone 2, a zamiast tego zajmują się kolejnym Uncharted. Później mieliśmy dla Was datę premiery Days Gone na PC, a teraz dość kontrowersyjną opinię scenarzysty oraz kreatywnego dyrektora projektu, niejakiego Johna Garvina.

"Mam opinię na temat tego, co może zainteresować Waszą społeczność, a także część ludzi zdenerwować. Jeśli podoba Wam się gra, kupcie ją do cholery w pełnej cenie. Nie jestem w stanie powiedzieć, jak często słyszę, że ktoś kupił grę na wyprzedaży albo grał za sprawą PS Plus, albo coś podobnego", powiedział Garvin.

"Mówię tylko, że nie będziecie wiedzieć czy gra Wam się spodoba nim w nią zagracie, ale nie narzekajcie potem, że nie dostaje ona kontynuacji, jeśli nie wsparliście jej na premierę. To jak w przypadku God of War i jakiejkolwiek liczby sprzedanych egzemplarzy premierowych, wiecie, Days Gone, tylu nie sprzedało. Mówię tylko o mnie osobiście, jako twórca. Nie pracuję dla Sony i nie znam wyników".

Days Gone dostępne jest obecnie wyłącznie na PlayStation 4, a niebawem trafi też na PC - sprawdźcie jego wymagania sprzętowe, jeśli rozważacie zakup. Na chwilę obecną nie ma szans na kontynuację, choć wiadomo, że sytuacja może się w przyszłości zmienić.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudoslogan23   @   13:53, 19.04.2021
Niech szanowny pan Garvin sam na premierę kupuje koty w worku.

2 kudospetrucci109   @   18:47, 19.04.2021
Z jednej strony jestem w stanie zrozumieć punkt widzenia i frustrację tego gościa. Ma rację.
Ale z drugiej strony kupowanie gier na premierę w kosmicznej cenie z trylionem błędów i niedoróbek, kiedy można po np roku, czy dwóch tą samą grę kupić w skończonej wersji dużo taniej mimo wszystko mija się z celem...
2 kudosshuwar   @   19:31, 19.04.2021
Ja znam sposób na zachęcenie do preorderów - niższa cena, niż w dniu premiery i jakiś czas po. No i oczywiście demo...

Mnie tym przekonali twórcy Outriders.
1 kudoslogan23   @   06:15, 20.04.2021
Cytat: petrucci109
Z jednej strony jestem w stanie zrozumieć punkt widzenia i frustrację tego gościa. Ma rację.
Ale z drugiej strony kupowanie gier na premierę w kosmicznej cenie z trylionem błędów i niedoróbek, kiedy można po np roku, czy dwóch tą samą grę kupić w skończonej wersji dużo taniej mimo wszystko mija się z celem...
Można rozumieć ale trzeba tępić takie wypowiedzi. Niech robią porządnie gry. To więcej ludzi je kupi.
1 kudoswojteklog   @   07:09, 20.04.2021
A kiedys ktos powiedzial, ze najwieksza satysfakcja dla tworcow gier jest ilosc sprzedanych egzemplarzy, no po prostu jesli gra sie podoba.

Przy kazdej cenie zarabiaja, manipulacja cena jest po to zeby zarobic jak najwiecej wlasnie, kogos stac niech kupuje w dniu premiery, ja wiecej jak 100 za gre nie dam, bo nie mam, a jak nie to uzywka, wtedy jest strata.
4 kudosGuilder   @   09:50, 20.04.2021
Swoją drogą: pamiętacie te radykalne obniżki cen gier, gdy dystrybucja cyfrowa przejęła większość rynku względem tłoczonych płyt? Ja też nie. Cool
2 kudospetrucci109   @   14:33, 20.04.2021
Poza tym jakby te wszystkie gry AAA nie musiały na siłę trwać po 200 godzin to też koszty produkcji byłyby mniejsze.
Dodaj Odpowiedź