Twórcy Outriders powiedzą coś więcej na temat problemów sieciowych gry

Premiera Outriders nie przebiegła tak gładko, jak moglibyśmy tego oczekiwać. Sytuacja wraca powoli do normy, a deweloperzy obiecują, że jak tylko uporają się ze wszystkimi kłopotami, zdradzą nam co dokładnie było przyczyną błędów i jak grę naprawiono.

@ 06.04.2021, 11:52
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Twórcy Outriders powiedzą coś więcej na temat problemów sieciowych gry

Premiera Outriders miała miejsce w zeszłym tygodniu. Mimo że deweloperzy ze studia People Can Fly porządnie przygotowali się do debiutu swojego największego i najbardziej ambitnego projektu, nie obyło się bez komplikacji. Coś poszło nie tak, a w rezultacie wielu graczy nie było w stanie nawiązać połączenia z serwerami. Jak nie trudno wywnioskować, uniemożliwiało to rozgrywkę.

Problemy wreszcie odeszły w zapomnienie - przynajmniej w znacznej większości - ale niektórzy są zainteresowani tym, dlaczego w ogóle do nich doszło. People Can Fly zamierza wszystko dokładnie opisać w przyszłości, ale na razie inżynierowie ze studia wciąż zajmują się optymalizowaniem kodu, aby problemy nie powróciły. To ważne albowiem rozgrywka w Outriders przyciąga do siebie każdego dnia spore grono fanów shooterów.

"Absolutnie. Będziemy bezustannie nad tym pracować, ale mamy nadzieję, że w bliskiej przyszłości podzielimy się konkretami na temat tego, co się dzieje i co robiliśmy, aby problem usunąć", napisali twórcy gry na Twitterze.

Outriders dostępne jest obecnie na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S. Jeśli rozważacie zakup wydania przeznaczonego dla komputerów osobistych, koniecznie rzućcie okiem na jego wymagania sprzętowe. Niebawem na naszych łamach będziecie mogli przeczytać też recenzję.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   13:08, 06.04.2021
Rzeczywiście serwery były zdrowo obciążone. Również miałem drobne problemy, ale od wczoraj już ich nie zauważyłem, więc mówią prawdę.