Outriders - DLC mają zaoferować nowe elementy, a nie te wycięte
Bartek Kmita i Piotr Nowakowski w udzielonym redakcji serwisu GamingBolt wywiadzie odpowiedzieli na pytanie dotyczące popremierowego wsparcia Outriders: zaprzeczając, jakoby mieli odcinać kupony do gotowego produktu i wydawać je jako DLC.

Studio People Can Fly szykuje się do swojej największej, jak do tej pory, premiery - Outriders, czyli looter-shooter utrzymany w mrocznym science-fiction, 1 kwietnia trafi do posiadaczy komputerów osobistych i konsol Xbox (One i Series X|S) oraz PlayStation (4 i 5). Naturalne zatem wydaje się pytanie o popremierowe wsparcie: twórcy jednak nie mają gotowego planu, a chcą w tej kwestii słuchać graczy!
W trakcie wywiadu z reżyserem gry, Bartkiem Kmitą i głównym projektantem, Piotrem Nowakowskim z People Can Fly, serwis GamingBolt poruszył kwestię potencjalnego wycinania zawartości Outriders na rzecz przyszłych dodatków. Odpowiedź ze strony deweloperów była szybka i dokładna: chcą na premierę dostarczyć kompletny produkt, a w kwestii DLC wstrzymać się raczej do czasu odbioru graczy. Krótko mówiąc - nie planują odcinać kuponów od gotowej gry.
"Ogólnie rzecz biorąc, naszym celem było dostarczenie kompletnego produktu na premierę. W temacie rozmów o rzeczach, które mogą nadejść później, to naprawdę zależy od graczy. Jak zareagują, czy w ogóle będą zainteresowani, o ile zbudujemy ogromną bazę graczy... mamy pewne pomysły, oczywiście, ale na razie nie możemy nic obiecać. (...) mamy pewne pomysły, jak je [potencjalne dodatki - dop. red.] rozwinąć, ale będzie to bardziej na zasadzie dodawania nowych elementów, niż wrzucania rzeczy, które zostały wycięte z podstawowej wersji gry." - podsumowali deweloperzy.
Premiera Outriders już w przyszłym tygodniu. Tytuł, dodatkowo, w dniu premiery tytuł będzie dostępny dla posiadaczy abonamentu Xbox Game Pass (tylko w wersji konsolowej).
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler