Returnal - garść szczegółów na temat asynchronicznego multiplayera

Rozgrywka w Returnal ma być bardziej angażująca dzięki specjalnym funkcjom sieciowym. Podczas zabawy zobaczymy projekcje śmierci innych graczy, a potem zdecydujemy co z nimi zrobić.

@ 18.03.2021, 14:05
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Returnal  - garść szczegółów na temat asynchronicznego multiplayera

Returnal kłaść będzie duży nacisk na scenariusz, o czym pisaliśmy już wcześniej. Tytuł nie będzie jednak pozbawiony trybu sieciowego. Właśnie pozyskaliśmy garść informacji na temat asynchronicznego multiplayera, jaki powstał na potrzeby projektu i trzeba przyznać, że mocno przypomina on rozwiązania wypracowane na potrzeby popularnego cyklu Dark Souls.

Na blogu PlayStation pojawił się niedawno wpis, w którym dyrektor narracji Returnal, Greg Louden, potwierdził obecność asynchronicznego multiplayera. Po krótce przedstawił on też jego założenia, dzięki czemu wiemy czego mniej więcej się spodziewać. Chodzi m.in. o to, że podczas zabawy natrafimy na coś w rodzaju projekcji zostawionych przez innych graczy. Pokażą nam one śmierć ich właścicieli.

W tym momencie gracz będzie decydował co chce zrobić. Możemy całkowicie zignorować taką projekcję, spróbować przeszukać ciało, by zdobyć przedmioty w jego posiadaniu, a nawet znaleźć jakiś sposób na to, by pomścić śmierć poprzednika. Projekcje będą generowane automatycznie i gracze nie będą mieli na nie wpływu, ale trzeba przyznać, że koncepcja zdaje się być intrygująca.

"Jak pokazaliśmy na zwiastunie, Selene odkrywa swoje własne zwłoki na Atropos. Te zwłoki mogą zawierać projekcje śmierci innych graczy (za sprawą naszego systemu online) albo logi, które zostawiły inne wersje Selene, których nagrywania nie pamięta. Projekcje pokazując śmierć innych graczy, a po obejrzeniu ich możesz zdecydować czy przeszukać zwłoki czy pomścić śmierć, aktywując wydarzenia, które najlepiej odkrywać na własną rękę. Audio logi to ręcznie przygotowane opowieści, a projekcje tworzone są podczas śmierci innych graczy i dostępne we wszystkich obszarach Returnal".

Data premiery Returnal zaplanowana została na 30 kwietnia. Grać będziemy wówczas wyłącznie na PlayStation 5, a jeśli poczuliście się zaintrygowani, koniecznie rzućcie okiem na inne informacje, jakie zgromadziliśmy na temat gry.


Sprawdź także:
Returnal

Returnal

Premiera: 30 kwietnia 2021
PS5, PC

Returnal to strzelanka TPP utrzymana w formacie roguelite od studia Housemarque, twórców dobrze przyjętego dzieła utrzymanego w oldschoolowym gatunku shoot 'em up, Resogu...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?