Crysis Remastered na PC otrzymało wsparcie dla technologii DLSS
Najnowsza aktualizacja dla Crysis Remastered wprowadzila do gry DLSS, czyli technologię, która poprawia wydajność, przy minimalnym spadku jakości oprawy wizualnej.
Crytek informuje, że najnowsza aktualizacja Crysis Remastered dla PC wprowadza do gry technologię DLSS opracowaną przez firmę NVIDIA. Jej zastosowanie oznacza większą płynność, a przy okazji niełatwo dostrzec jakikolwiek spadek jakości oprawy wizualnej. Możliwe jest to dzięki algorytmom sztucznej inteligencji, które najpierw przygotowują swoisty schemat działania DLSS.
Aktywowanie DLSS w Crysis Remastered oznacza, że jesteśmy w stanie podnieść rozdzielczość i cieszyć się większą wydajnością - nawet 40% - przy jednoczesnym zachowaniu detali, jakości tekstur oraz szczegółowości modeli. Jako że to technologia opracowana na potrzeby kart firmy NVIDIA, aktualizacja przeznaczona jest wyłącznie dla komputerów osobistych i na razie nie da się jej wykorzystać na konsolach.
"Marka Crysis słynie z przesuwania granicy oprawy wizualnej, więc dodanie DLSS było czymś naturalnym", powiedział Vladimir Kajalin, główny inżynier renderowania silnika CryEngine. "NVIDIA DLSS to niesamowita technologia, dająca skok wydajności w Crysis Remastered, pozwalająca graczom wyciągnąć z gry oraz posiadanego sprzętu więcej możliwości".
Crysis Remastered dostępne jest obecnie na PS4, Xboksie One oraz Switchu. Na razie nie wiemy nic na temat ewentualnego wydania przeznaczonego dla konsol nowej generacji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler