Returnal ma zaprezentować nam zapadającą w pamięć opowieść
Twórcy Returnal chcą, abyśmy do zabawy zasiedli przynajmniej kilkakrotnie. Tylko w ten sposób poznamy cały opracowany przez nich świat.
Studio Housemarque słynie z dynamicznych i pełnych akcji zręcznościówek. Najnowsza gra studia, Returnal, będzie posiadała wspomniane cechy, ale przy okazji zaoferuje rozbudowany, zmuszający do myślenia wątek fabularny. Twórcy nie chcą, abyśmy strzelali dla samego strzelania. Chcą, abyśmy zatrzymali się też na moment i zadali sobie niełatwe pytania - w naszych głowach ma się ich podobno rodzić "mnóstwo".
Dyrektor Returnal, Harry Krueger, rozmawiał niedawno z ekipą Mobile Syrup, a podczas wywiadu poruszył kwestię Returnal oraz tego, jak deweloperzy starają się bezustannie budować aurę tajemnicy dookoła gry. Dzięki fabule mamy mieć zachętę do kilkukrotnego podchodzenia do gry. Nie będziemy w niej bawić się jednorazowo, bo poznanie wszystkiego będzie wymagało czasu.
"W przypadku Returnal chcieliśmy stworzyć opowieść zadającą mnóstwo pytań i, jak powiedziałem, tajemniczą oraz zapadającą w pamięć. Po ukończeniu gry, w najlepszym scenariuszu, w głowie pozostaną Ci pytania, przez co będziesz chciał zagrać ponownie, zbadać audio-logi, posłuchać ponownie rzeczy, które odkrywasz, spojrzeć na historię obcej cywilizacji i naprawdę spróbować rozszyfrować tajemnicę tego, czym jest Returnal. To ekscytujący projekt i naprawdę świetnie pokazuje to, jak Housemarque opowiada historie".
Data premiery Returnal zaplanowana została na 30 kwietnia. Grać będziemy wówczas wyłącznie na konsoli PlayStation 5. Więcej na temat gry znajdziecie oczywiście w naszej encyklopedii.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler