Dragon Age 4 - Electronic Arts odzyskało wiarę w gry dla jednego gracza
Na to przynajmniej wskazują najnowsze informacje. Wynika z nich, że komponent sieciowy dla gry Dragon Age 4 został anulowany. Nie będzie więc multiplayera. Otrzymamy w pełni singlowe doświadczenie, nastawione na scenariusz oraz bohaterów.
Electronic Arts od jakiegoś czasu miało spore ciśnienie na gry przeznaczone dla wielu graczy, albo przynajmniej takie, w których znajdował się komponent dedykowany rozgrywkom multiplayer. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, korporacja zmieniła zdanie, a odpowiedzialny jest za to m.in. sukces Star Wars Jedi: Upadły Zakon oraz porażka Anthem, nad którym prace niedawno anulowano.
W związku z powyższym, Electronic Arts postanowiło usunąć z kolejnej odsłony cyklu Dragon Age komponent sieciowy. Jak donosi Bloomberg multiplayer został skasowany, mimo że stanowił dość istotną część projektu. BioWare, czyli studio odpowiedzialne za cykl, będzie mogło więc w rezultacie przygotować czysto singlowe doświadczenie, w którym najważniejszym elementem będzie narracja.
Kolejne Dragon Age wciąż nie ma daty premiery, ale z ostatnich doniesień wynika, że najwcześniej otrzymamy je w roku 2022. Tytuł zapowiedziano w 2015 roku, a prace pełną parą ruszyły w roku 2017. Od tamtej pory nie ujawniono niestety z czym konkretnie będziemy mieć do czynienia, a zatem nie sposób powiedzieć jak istotną rolę odgrywać będą w nim elementy RPG, a jak duży nacisk położony zostanie na akcję.
Oczywiście bacznie monitorujemy sytuację i wszelkie doniesienia będziemy Wam przekazywać na bieżąco.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler