Cooler Master wprowadza na rynek nową markę - Master XP
Firma specjalizująca się w systemach chłodzenia komputerów, chce jeszcze mocniej wejść w tzw. grywalizację. Efektem będzie nowa marka, Master XP.
Cooler Master, czyli firma specjalizująca się m.in. w systemach chłodzenia podzespołów komputerowych, postanowiła wprowadzić na rynek nową markę - Master XP. Ma ona "połączyć świat grywalizacji ze strategicznymi obszarami zainteresowania - rozrywką i komunikacją". Cooler Master chce dotrzeć do graczy urodzonych w latach 1997 - 2010 i stworzyć platformę, która będzie w stanie przyciągnąć do siebie młode pokolenie i mocniej je zaangażować.
Informacja prasowa na temat nowej inicjatywy jest dość zakręcona, ale spośród zawartych w niej szczegółów wynika, że najprawdopodobniej chodzi o to, by oddać w ręce graczy platformę, za pomocą której będą mogli się oni zrzeszać, a być może również organizować rozgrywki. Będzie to też kanał do komunikacji, a zatem w grę wchodzą reklamy, płatna promocja itd. Cooler Master chce - prawdopodobnie - kompleksowo podejść do sieciowej rywalizacji.
"Jesteśmy wizjonerami, którzy - opierając się na doświadczeniach - potrafią opracować ciekawe koncepcje, a następnie przekształcić je w namacalne arcydzieła. Master XP koncentruje się na specjalnie zaprojektowanych wydarzeniach, aby stworzyć platformę gamingową służącą do pozycjonowania i komunikacji brandów. Wierzymy w tworzenie doświadczeń, które aktywują marki, całe biznesy i użytkowników".
Jak podkreślają Bhavna Tewari i Rocco Lin odpowiedzialni za rozwój marki: “Identyfikacja wizualna dostosowana do naszych podstawowych wartości określa sposób, w jaki prowadzimy biznes. Wierzymy, że bycie zabawnym, czerpanie radości, energia, otwarty umysł, ciekawość i rywalizacja są równie ważną częścią tożsamości marki”.
Więcej informacji na temat inicjatywy, jak tylko się pojawią. Póki co szczegółów brakuje, a - jak wspomniałem - prasówka nie zdradza zbyt wiele.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler