Cooler Master wprowadza na rynek nową markę - Master XP

Firma specjalizująca się w systemach chłodzenia komputerów, chce jeszcze mocniej wejść w tzw. grywalizację. Efektem będzie nowa marka, Master XP.

@ 17.02.2021, 14:28
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Cooler Master wprowadza na rynek nową markę - Master XP

Cooler Master, czyli firma specjalizująca się m.in. w systemach chłodzenia podzespołów komputerowych, postanowiła wprowadzić na rynek nową markę - Master XP. Ma ona "połączyć świat grywalizacji ze strategicznymi obszarami zainteresowania - rozrywką i komunikacją". Cooler Master chce dotrzeć do graczy urodzonych w latach 1997 - 2010 i stworzyć platformę, która będzie w stanie przyciągnąć do siebie młode pokolenie i mocniej je zaangażować.

Informacja prasowa na temat nowej inicjatywy jest dość zakręcona, ale spośród zawartych w niej szczegółów wynika, że najprawdopodobniej chodzi o to, by oddać w ręce graczy platformę, za pomocą której będą mogli się oni zrzeszać, a być może również organizować rozgrywki. Będzie to też kanał do komunikacji, a zatem w grę wchodzą reklamy, płatna promocja itd. Cooler Master chce - prawdopodobnie - kompleksowo podejść do sieciowej rywalizacji.

"Jesteśmy wizjonerami, którzy - opierając się na doświadczeniach - potrafią opracować ciekawe koncepcje, a następnie przekształcić je w namacalne arcydzieła. Master XP koncentruje się na specjalnie zaprojektowanych wydarzeniach, aby stworzyć platformę gamingową służącą do pozycjonowania i komunikacji brandów. Wierzymy w tworzenie doświadczeń, które aktywują marki, całe biznesy i użytkowników".

Jak podkreślają Bhavna Tewari i Rocco Lin odpowiedzialni za rozwój marki: “Identyfikacja wizualna dostosowana do naszych podstawowych wartości określa sposób, w jaki prowadzimy biznes. Wierzymy, że bycie zabawnym, czerpanie radości, energia, otwarty umysł, ciekawość i rywalizacja są równie ważną częścią tożsamości marki”.

Więcej informacji na temat inicjatywy, jak tylko się pojawią. Póki co szczegółów brakuje, a - jak wspomniałem - prasówka nie zdradza zbyt wiele.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?