Activision chce, aby wszystkiego jego gry były jak Call of Duty

Chodzi o to, byśmy mogli w nie grać wszędzie oraz aby zarabiały jak najwięcej pieniędzy.

@ 05.02.2021, 15:46
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, mob, switch, ps5, xbox x/s, free 2 play

Activision chce, aby wszystkiego jego gry były jak Call of Duty

Activision zapowiedziało wczoraj, że ogromny sukces marki Call of Duty będzie inspiracją dla dalszego rozwoju innych gier firmy. Wydawca uznał, że najlepszą taktyką na zwiększenie dochodów jest przeniesienie wszystkich tytułów na możliwie jak najwięcej platform, w tym także mobilne oraz rozszerzenie metod monetyzacji. Ograniczona dostępność sprawia, że potencjalna grupa odbiorców jest po prostu mocno ograniczona.

Kolejne części Call of Duty rokrocznie dostępne były tylko dla osób, które chciały wyłożyć na nie w okolicach 250 zł. Activision dostrzegło jednak potencjał w innych metodach dotarcia do graczy, a efektem tego było pojawienie się darmowego wydania Call of Duty, czyli Warzone oraz Call of Duty Mobile, czyli przenośnego wariantu niebywale słynnego cyklu.

Sposób promowania i rozwijania Call of Duty mamy niebawem zobaczyć także w innych markach. Niebawem w sieci pojawi się mobilne Diablo, czyli Immortal, a Blizzard pracuje już też nad przenośną wersją World of Warcraft, która powinna przyciągnąć graczy do tego słynnego i od dawna rozwijanego MMO. Wydawca liczy na to, że przełoży się to na osoby skłonne opłacać miesięczną subskrypcję wydania komputerowego.

"Call of Duty to schemat postępu w ramach marki, a my będziemy stosować tę taktykę w innych głównych markach, aby osiągnąć wzrost zasięgu, zaangażowania oraz inwestycji. Przyspieszamy naszą podróż do osiągnięcia miliarda graczy, wykorzystując schemat z Call of Duty w naszych innych markach".

To, co działa w przypadku Call of Duty wcale nie musi działać dla innych gier. Czekamy jednak na rezultaty podjętych przez Activision inicjatyw, a wszelkie doniesienia w temacie będziemy Wam przekazywać na bieżąco.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosbalic87   @   13:43, 06.02.2021
Oby tylko nie ucierpiała sama jakość tej marki gdyż samo warzone było raczej niszowym produktem a to że tak wiele osób się nim zachwyciło to już inna sprawa ...
0 kudoslogan23   @   22:20, 06.02.2021
Czyli mordowanie kury znoszącej złote jaja trwa nadal.
0 kudosguy_fawkes   @   17:38, 07.02.2021
Pieniążki nie śmierdzą - nie ma się co dziwić, że po sukcesie Warzone Acti będzie jeszcze mocniej stawiać na monetyzację, a to jeszcze bardziej pogłębi przepaść między „darmowym” multi, a coraz droższą pełnoprawną odsłoną serii z kampanią dla pojedynczego gracza. A może by tak kiedyś wypuścili samego singla za 1/3 podstawki? Tym akurat byłbym zainteresowany.
0 kudoslogan23   @   18:32, 07.02.2021
Cytat: guy_fawkes
Pieniążki nie śmierdzą - nie ma się co dziwić, że po sukcesie Warzone Acti będzie jeszcze mocniej stawiać na monetyzację, a to jeszcze bardziej pogłębi przepaść między „darmowym” multi, a coraz droższą pełnoprawną odsłoną serii z kampanią dla pojedynczego gracza. A może by tak kiedyś wypuścili samego singla za 1/3 podstawki? Tym akurat byłbym zainteresowany.
Nie bądźmy naiwni, Activision i gra za 1/3 podstawki.