Hitman III niebawem otrzyma wsparcie ray-tracingu na Xboksie Series X|S
Studio IO Interactive pracuje już nad zaimplementowaniem tejże technologii w swojej grze.
Hitman III dostępne jest w sklepach od kilku dni. Premiera nie oznacza jednak, że deweloperzy nie zamierzają tytułu dalej rozwijać. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, będzie wręcz przeciwnie. IO Interactive ma plany dotyczące nowej zawartości oraz funkcjonalności.
Jedna z pierwszych planowanych nowości to wsparcie dla technologii ray-tracingu na konsolach Xbox Series X|S. Deweloperzy potwierdzili to podczas rozmowy z redakcją Xbox Wire. Głos w sprawie zabrał szef działu technologii w IO Interactive, Maurizio de Pascale. Przyznał on, że programiści zajmują się obecnie przeniesieniem wsparcia dla śledzenia promieni z PC na next-geny Microsoftu.
"Hitman to gra usługa, a premiera z 20 stycznia to tylko początek podróży, w której zamierzamy nadal pracować nad grą, dodając nowe funkcje. To wspaniałe, że GPU w Series X|S ma sprzętowe wsparcie ray-tracingu. Zaczęliśmy już pracować nad technologią RT silnika Glacier i gdy uznamy, że jest gotowa, zdecydowanie wprowadzimy ją do Series X|S".
W tym momencie nie ma żadnych informacji na temat ray-tracingu na PlayStation 5, choć nie powinno być to zaskoczeniem, gdy weźmiemy pod uwagę źródło powyższej wypowiedzi. Maurizio de Pascale rozmawiał w końcu z ekipą portalu zajmującego się raportowaniem informacji związanych z Xboksem. Na kolejne szczegóły w tej kwestii - także dotyczące PS5 - będziemy musieli zatem poczekać.
Hitman III dostępny jest obecnie na PC (wymagania), PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S. Na naszych łamach znajdziecie recenzję nowego projektu IO Interactive, jeśli nie jesteście pewni czy zainwestować w niego ciężko zarobione pieniądze.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler