Patch 1.1 dla Cyberpunk 2077 dostępny

Studio CD Projekt RED opublikowało kolejną aktualizację dla Cyberpunk 2077.

@ 23.01.2021, 10:19
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Patch 1.1 dla Cyberpunk 2077 dostępny

Studio CD Projekt RED, zgodnie z obietnicą, opublikowało w sieci kolejną aktualizację Cyberpunk 2077. Patch oznaczony numerem 1.1 powinien się pobrać automatycznie w przypadku wydań konsolowych, a także jeśli gracie z użyciem GOG Galaxy. Jeśli macie grę ściągniętą z serwerów GOG musicie samodzielnie pobrać aktualizację.

Jeśli chodzi o listę zmian, jest ona dość znaczna. Twórcy skupili się na poprawie stabilności działania projektu, jak również na usuwaniu błędów, jakie dostrzeżono w misjach. W efekcie całość powinna działać lepiej na każdej platformie docelowej. Nie spodziewajcie się jednak rewolucji. Nie dodano żadnych nowych rozwiązań, nie ma też rewolucji w wydajności. Jeżeli nie byliście w stanie grać, nadal nie będziecie mogli tego robić.

"Skupiliśmy się w niej na różnych poprawkach stabilności gry, które znajdziecie na liście zmian poniżej. Będziemy kontynuować prace nad stabilnością w aktualizacji 1.2 oraz kolejnych łatkach. Jednocześnie będziemy dalej naprawiać błędy na które natrafiacie oraz słuchać Waszych opinii jak poprawić ogólne wrażenia z gry", czytamy w opisie dołączonym do aktualizacji.

Poniżej lista wszystkich wprowadzonych do Cyberpunk 2077 zmian. Jeśli jeszcze nie gracie, a rozważacie zakup, zerknijcie do naszej recenzji. Pamiętajcie też by w przypadku PC zapoznać się z wymaganiami sprzętowymi przedsięwzięcia.

Stabilność

Liczne poprawki stabilności, w tym:

  • Ulepszenie wykorzystania pamięci w różnych systemach wewnątrz gry: postaci, interakcji, nawigacji, filmów odtwarzanych w grze (telewizja, wiadomości, itp.), roślinności, efektów laserowych, minimapy, urządzeń, SI, ruchu ulicznego, obrażeń środowiskowych, związnych z kartą graficzną i innych.
  • Poprawki dotyczące zawieszania się gry (związane m.in. z ładowaniem zapisów gry, uruchamiania/zamykania gry oraz punktu bez odwrotu).

Zadania/Otwarty świat

  • Naprawiono błąd, który powodował, że telefony od Delamaina urywały się niespodziewanie i wyglądało, jakby nie można było ich odebrać, w zadaniu Readmisja.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie otrzymywali telefonu od Delamaina, kiedy zbliżali się do właściwych pojazdów w zadaniu Readmisja.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć w punkcie „Odbierz telefon od Mr. Handsa” w zadaniu Witaj w Pacifice.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Judy mogła teleportować się pod ziemię w zadaniu W topieli.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z mistrzem zen w zadaniu Dotyk żywiołów.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Takemura nie dzwonił w zadaniu Stary znajomy.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jackie znikał w zadaniu Bilet wstępu.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał opuszczenie samochodu w zadaniu Szybka i wściekła: Wielki Wyścig.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli przestać otrzymywać telefony i wiadomości, jeśli zbytnio się oddalili od obszaru zadania Kto nie jest z nami.
  • Naprawiono błąd, gdzie otworzenie paczki nie aktualizowało zadania Przesyłka polecona.
  • Naprawiono wstecznie pliki zapisów dotknięte rzadkim błędem, gdzie rozmowa z Judy w zadaniu Dom lalek była niemożliwa ze względu na niewidzialną ścianę. Badamy przyczynę takiego stanu rzeczy.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odebranie nagrody w kontrakcie Czwarta bezwładza. Zadanie to zostanie zaliczone automatyczne u wszystkich graczy, którzy wcześniej nie mogli odebrać nagrody i zostanie im ona przyznana.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Delamain milknął podczas zadania Readmisja, jeśli gracz z początku odmówił mu pomocy.

Interfejs

  • Naprawiono błąd, który powodował zniknięcie podpowiedzi dotyczącej wyjścia z braindansu.
  • Usunięto nieprawidłowy przedmiot z łupów.

Efekty wizualne

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał wyświetlanie trajektorii granatu w trybie foto.
  • Naprawiono barwę cząsteczek, które wyglądały z bliska na różowe.
  • Samochody pojawiają się teraz prawidłowo w zadaniu Zgłoszenie przestępstwa: Witamy w Night City.

Osiągnięcia

  • Naprawiono błąd, przez który ukończenie jednego z rozbojów w toku w Santo Domingo nie liczyło się czasem do osiągnięcia Miasto, masa, maszyna, uniemożliwiając zdobycie go.

Inne

  • Naprawiono błąd odpowiedzialny za zbyt duże zapisy gry (związane z modyfikatorem oznaczającym, że przedmiot został wytworzony) i przycięto zbyt duże rozmiary już istniejących plików zapisu (uwaga: na PC nie naprawi to plików zapisu uszkodzonych przed wprowadzeniem aktualizacji 1.06).
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra mogła przestać rejestrować dane wejściowe sterowania po otworzeniu koła broni i wykonaniu akcji.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przycisk „Kontynuuj” w menu głównym mógł załadować plik zapisu z końca gry.

PlayStation

  • Optymalizacja tłumów na konsolach PlayStation 4 Pro i PlayStation 5.
  • Liczne poprawki błędów na PlayStation 4.

Xbox

  • Poprawiono wykorzystanie pamięci przy tworzeniu postaci, używaniu luster, skanowaniu, zdalnym kontrolowaniu kamer oraz w menu (ekwipunek, mapa) na konsolach Xbox One, Xbox One X oraz Xbox One S.

PC

  • Możliwe jest teraz zdobywanie osiągnięć w trybie offline Steam. Uwaga: tryb offline należy włączyć przed rozpoczęciem gry. Ta zmiana nie działa retroaktywnie.
  • Zaadresowano problem z zawieszaniem się gry przy uruchamianiu, który miał związek z ładowaniem pamięci podręcznej w kartach graficznych NVIDIA.

Stadia

  • Odgłosy koncertu będą już słyszalne w zadaniu Never Fade Away.
  • Naprawiono błędne tekstury kilku rodzajów broni do walki wręcz.
  • Poprawiono domyślne ustawienia martwej strefy, by sterowanie było bardziej responsywne. Uwaga: ta zmiana nie wpłynie na ustawienia, jeśli nie są ustawione na domyślne.

Sprawdź także:
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Premiera: 10 grudnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Cyberpunk 2077 to produkcja rodzimego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel gatunku RPG akcji, jednak tym razem świat fantasy...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosbalic87   @   11:35, 23.01.2021
Dobrze wiedzieć że gra jest wciąż poprawiana. Oby tak dalej !
0 kudosgajda1000   @   11:48, 23.01.2021
No spoko. Fajnie, że coś się rusza. Jeszcze trochę i prawie każdy już zapomni o Cyberpunku, zamin zdążą go połątać jak należy.
0 kudosguy_fawkes   @   13:09, 23.01.2021
Kumpel już mi pisał, że wydajności nie ruszyli (a miał wrażenie, że nawet gdzieś tam nieco spadła), za to wzrosła stabilność gry, poza tym są już w Sieci filmy analizujące zmiany. Poza tym u niego to i tak wiele nie zmienia, bo gra na mocarnym PC z RTX 3080. Pytanie, czy previous geny doczekają się w ogóle możliwości w miarę komfortowego grania.
0 kudoslogan23   @   15:54, 23.01.2021
Słyszałem że nic nie ruszyli. Ale to moja opinia.
1 kudosRonaldo_   @   16:33, 23.01.2021
https://www.wykop.pl/artykul/5916735/potezny-downgrade-grafiki-w-cyberpunk-2077-i-inne-problemy-wraz-z-nowym-patchem/
Dodaj Odpowiedź