The Medium z ray-tracingiem wygląda wyśmienicie
Bloober Team chce nam pokazać, jak The Medium wygląda po włączeniu ray-tracingu.
NVIDIA zorganizowała wczoraj specjalną konferencję z okazji targów CES 2021. Niedługo po tym, jak w trakcie konferencji potwierdzono obecność ray-tracingu w grze The Medium, deweloperzy opublikowali w sieci nowy materiał filmowy promujący przedsięwzięcie.
Wideo, jak zobaczycie poniżej, koncentruje się na wspomnianym ray-tracingu. Bloober Team pokazuje nam za jego sprawą sposób, w jaki wykorzystuje możliwości kart graficznych z serii RTX. Widzimy różnice pomiędzy odbiciami oraz cieniami w zależności od tego, czy są one generowane w sposób klasyczny czy właśnie za sprawą zaawansowanego śledzenia promieni.
The Medium będzie wspierać zarówno DirectX ray-tracing, jak i technologię NVIDIA DLSS. Drugie rozwiązanie sprawia, że gra działa płynniej, a przy okazji nie traci niczego na swojej prezentacji. Mamy więc odpowiednio wysoką wydajność oraz świetną jakość obrazu.
Jeśli chodzi o założenia The Medium, w grze wcielamy się w medium o imieniu Marianne. Kobieta dociera do opuszczonego hotelu, a tam stara się znaleźć rozwiązanie dziwnej tragedii. W trakcie zabawy podróżujemy nie tylko po zwykłym świecie, ale także duchowym. Co jakiś czas obserwujemy wydarzenia z dwóch perspektyw jednocześnie, co zdaje się być nad wyraz interesujące.
Prezentację rozgrywki The Medium zobaczyć możecie w naszej poprzedniej wiadomości. Jeśli chodzi o premierę gry, zaplanowano ją na dzień 28 stycznia. Grać będziemy wówczas wyłącznie na PC oraz Xboksach Series X|S. Osoby rozważające zakup na PC odsyłamy do naszej sekcji wymagań sprzętowych.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler