Outriders otrzyma wsparcie technologii DLSS
Oznacza to wyższą płynność oraz wysoką jakość obrazu.
Pisaliśmy niedawno, że premiera Outriders została przesunięta nastąpi dopiero z początkiem kwietnia bieżącego roku. Deweloperzy dodatkowy czas planują oczywiście porządnie wykorzystać, a efekt będzie taki, że w przypadku blaszaków otrzymamy m.in. wsparcie DLSS.
NVIDIA ujawniła listę kolejnych tytułów, które w niedalekiej przyszłości korzystać będą z dobrodziejstw technologii DLSS oraz Reflex, a także ray-tracingu. Wśród wymienianych projektów jest wspomniane Outriders, a prócz niego także The Medium opracowywane przez polskie Bloober Team.
Dzieło studia People Can Fly, Outriders, to dynamiczna strzelanka. W jego przypadku liczyć możemy na DLSS, a także na Reflex, czyli specjalną technologię, zmniejszającą opóźnienie i poprawiającą responsywność gier. Jest to o tyle ważne, że w przypadku shooterów liczy się każda klatka animacji i każda sekunda.
Jak wspomniałem, premiera Outriders zaplanowana została na 1 kwietnia bieżącego roku. Pierwotnie tytuł ten trafić do sprzedaży miał w lutym, ale twórcy uznali, że potrzebują więcej czasu na dopieszczenie wszystkiego. Co ważne, przed premierą zadebiutuje demo. Próbkę przedsięwzięcia będziemy mogli pobrać 25 lutego, a zaoferuje ona kilka pierwszych godzin rozgrywki. Zapisy z niej będzie można przenieść do pełnej wersji gry.
Outriders zmierza do posiadaczy komputerów osobistych oraz konsol PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X|S.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler