Sony zakończyło produkcję PlayStation 4 Pro?

Nowe konsole najpewniej nie będą już zjeżdżać z fabrycznych taśm.

@ 21.12.2020, 18:27
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps4

Sony zakończyło produkcję PlayStation 4 Pro?

Choć Sony nie ogłosiło jeszcze oficjalnie zakończenia produkcji PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro, to sporo wskazuje na to, że fabryki są już w pełni skupione na PlayStation 5. 

Wniosek taki można wyciągnąć na podstawie oficjalnej strony Sony, gdzie nie ma już możliwości bezpośredniego zakupu PlayStation 4 Pro. Przy ofercie widnieje napis "out of stock", a poniżej jest zapisek, wedle którego sklep nie ma planów na uzupełnienie zapasów konsol.

Zdaje się więc, że PlayStation 4 Pro nie jest już produkowane, choć zapewne w magazynach na całym świecie zalega jeszcze sporo egzemplarzy. Na dziś konsolę da się jeszcze spokojnie kupić, ale stosunkowo wysokie ceny względem nowszego PlayStation 5 raczej niespecjalnie zachęcają do inwestycji w starsze urządzenie.

Niestety zakup PlayStation 5 nadal graniczy z cudem, i to nie tylko w Polsce, lecz na całym świecie. Co jakiś czas różne sklepy dodają urządzenie do swojej oferty, ale wysyłka do klientów planowana jest najwcześniej na przełom stycznia / lutego 2021.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   19:25, 21.12.2020
Czas już najwyższy by skupić całą moc produkcyjną na PlayStation 5. Może dzięki temu dostępnych będzie więcej urządzeń.
0 kudosguy_fawkes   @   21:53, 21.12.2020
Też tak sądzę - to właśnie na PS5 powinno się skupić Sony, by maksymalnie wysycić rynek, bo to jedyny sposób na tych żałosnych scalperów. Szkoda tylko, że Pro naturalnie nie zastąpiło modelu Slim i nie zeszło do jego ceny.
0 kudosbalic87   @   12:45, 22.12.2020
A moim zdaniem już dawno powinni to zrobić !!
Może wtedy nie było by problemów z dostępnością PS5 która w wersji bez napędu (jak napisał w artykule również redaktor) jest zbliżona cenowo do prosiaka którego zakup z uwagi na powyższe raczej nie ma żadnego sensu !!
Tak więc moim zdaniem zrobili wielki błąd nadal chcąc zarobić na starej generacji tracąc w ten sposób na sprzedaży obecnej.