Do Assassin's Creed: Valhalla dodano mikrotransakcje dające premie do punktów doświadczenia

Jeśli masz kasę, będziesz mógł w Assassin's Creed: Valhalla szybciej rozwijać swojego bohatera.

@ 17.12.2020, 20:54
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Do Assassin's Creed: Valhalla dodano mikrotransakcje dające premie do punktów doświadczenia

Gracze nie przepadają za mikrotransakcjami, ale deweloperzy mimo to chętnie dodają je do swoich gier. Jedną, dość kontrowersyjną, dorzucono właśnie do Assassin's Creed Valhalla. Za realne pieniądze można sobie przyspieszyć progresję głównego bohatera.

Boost doświadczenia w cyklu Assassin's Creed nie jest niczym nowym. Podobna opcja dostępna była w Assassin's Creed: Origins, a także w Assassin's Creed: Odyssey. Do AC Valhalla dodano ją jednak dopiero teraz, czyli kilka tygodni po premierze. 

Aby nabyć boost trzeba wyłożyć 1000 kredytów Helix, stanowiących równowartość 10 dolarów (jakieś 40 zł). W zamian dostajemy 50-procentowy permanentny bonus do wszelkiego pozyskiwanego doświadczenia we wszystkich zapisach w grze. Jeśli zdecydujecie się wyłożyć 15 dolarów (jakieś 60 zł), boost będzie dotyczył też pieniędzy.

Ubisoft decyzję tłumaczy chęciom pomocy graczom, którzy dopiero dołączają do wirtualnego świata Assassin's Creed Valhalla. Mogą się oni czuć przytłoczeni zawartością, a bonus powinien ułatwić im progresję - szczególnie ze względu na nadchodzące rozszerzenia.

Tłumaczenie jest jednak dość kuriozalne, albowiem z dobroci serca deweloperzy mogli dać bonus wszystkim graczom, a nie tylko tym, którzy za niego zapłacą. Tyle dobrze, że samodzielna progresja - bez wspomagaczy - w AC: Valhalla przebiega sprawnie i korzystanie z boostu przy normalnym graniu raczej nie ma większego sensu.

Assassin’s Creed Valhalla jest już dostępne na PC (wymagania), PS4, PS5, Xboksie One i Xboksach Series X|S. Naszą recenzję przeczytacie pod tym adresem.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   21:40, 17.12.2020
Dodając to dopiero teraz chyba liczą, że będzie mniejsza krytyka niż gdyby było to dostępne od premiery. Najgorsze, że są tacy, którzy za to płacą i nie ma na to wymówek.
2 kudosTheCerbis   @   21:50, 17.12.2020
Mikropłatności w singlu to jest gruba przesada, a takie tłumaczenia zwyczajnie idiotyczne.
0 kudosGuilder   @   22:07, 17.12.2020
Jak wydębić od tępego klienta wielokrotnie kasę za jeden produkt, odcinek 43256...
0 kudosprofesjonalista19   @   08:57, 18.12.2020
Cytat: Guilder
Jak wydębić od tępego klienta wielokrotnie kasę za jeden produkt, odcinek 43256...

Może, ale to raczej wina „tępego” klienta . Cóż wielokrotnie mówiłem i z żalem muszę powtórzyć, że ludzkość debilnieje i mimo skoku technologii cofa się w rozwoju
0 kudosguy_fawkes   @   13:30, 18.12.2020
Jeśli bez płacenia grind nadal nie jest męczący, to jeszcze ok - kto chce, niech płaci. Niemniej ja w życiu nie wydałbym dodatkowych pieniędzy w pełnopłatnej grze na jakieś boostery.
Dodaj Odpowiedź