Przy nowym Mass Effect pracuje wielu weteranów BioWare
Postanowił to podkreślić jeden z kluczowych deweloperów gry, Michael Gamble.
Blisko dwa tygodnie temu pisaliśmy o tym, że z BioWare odeszły dwie kluczowe dla studia osoby. Jak się jednak okazuje, rotacja nie zawsze jest negatywna. Reżyser nowego Mass Effect, Michael Gamble, postanowił to zaakcentować w serii wpisów na Twitterze.
Gamble postanowił wymienić kilka kluczowych postaci, które niegdyś pracowały w BioWare przy Mass Effect, potem odeszły, by w ostatnim czasie do swojego dawnego pracodawcy (uniwersum) powrócić. Tymi osobami są Dusty Everman, Parish Ley, Brenon Holmes oraz Derek Watts.
Pierwszy z wymienionych deweloperów, Dusty Everman, powrócił do BioWare w październiku 2020. Wcześniej pracował pomiędzy 2003, a 2015 roku, zajmując się projektowaniem poziomów. Teraz będzie okupował stanowisko głównego projektanta narracji.
Parish Ley pracował w BioWare przez ponad 14 lat, zajmował się reżyserią scenek przerywnikowych oryginalnej trylogii Mass Effect, a teraz pełni rolę dyrektora kreatywnego. Ma ją od stycznia 2020 roku. Wspiera go producent Anthem, Brenon Holmes, zatrudniony w BioWare od października 2014 roku.
Na koniec jeszcze wspomnieć trzeba o dyrektorze artystycznym. Derek Watts, bo o nim mowa, pracuje obecnie nad tym właśnie elementem projektu, a wcześniej to samo stanowisko piastował przy oryginalnym Mass Effect.
Jak widać, deweloperów z doświadczeniem przy nowym Mass Effect nie brakuje. Jeśli nie widzieliście ostatniej zajawki przedsięwzięcia, koniecznie zapoznajcie się z tą wiadomością.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler