W Diablo IV nie będzie się dało dowolnie zmieniać przypisanych punktów umiejętności
Deweloperzy tłumaczą dlaczego nie będzie dowolnego przydzielania wcześniej przypisanych punktów umiejętności.
Diablo IV zapowiedziano dość dawno, ale do tej pory wiele detali na temat przedsięwzięcia pozostaje niejasnych. Wciąż też nie wiemy na jakich platformach będziemy grać, albowiem w tym momencie potwierdzono jedynie istnienie wersji przeznaczonych dla PC, PS4 oraz Xboksa One. Wreszcie jednak deweloperzy zaczynają o swoim projekcie opowiadać.
Jedna z ciekawszych kwestii związanych z Diablo IV dotyczy systemu pozyskiwania umiejętności. Jak się okazuje, twórcy nie chcą, aby gracze mogli w dowolnym momencie zmieniać zestaw skillów posiadanych przez głównego bohatera.
"Jak wielu z Was, chcemy aby wybory miały znaczenie oraz aby postaci były zróżnicowane - aby nie było tak, że jesteś jedno kliknięcie od tego, by mieć identyczną postać, jak inni. Chcemy zachęcić graczy do eksperymentowania z różnymi umiejętnościami, gdy zaczynają zabawę, aby odkrywali buildy dla nich odpowiednie", powiedział główny projektant gry, Joe Shely.
Ze względu na powyższe zmiana posiadanych zdolności będzie możliwa, ale tylko określoną ilość razy. Ponadto za każdym razem będzie to proces bardziej kosztowny, a na "cenę" wpłynie również aktualny poziom prowadzonego bohatera. Dzięki temu ma to być "znacząca inwestycja".
Zdradzono też co nieco na temat statystyk. Dla przykładu, kluczowe staty dla danej klasy będą zapewniać jej solidny bonus, inne będą jednak również w jakiś sposób modyfikować zachowanie protagonisty. Siła woli może sprawić, że barbarzyńca będzie szybciej regenerował Furię, a zręczność wpłynie na szansę zadania obrażeń krytycznych. W obu przypadkach nie są to jego podstawowe staty, albowiem najważniejsza w jest siła.
Jeśli chcecie dowiedzieć się coś więcej, koniecznie rzućcie okiem na wpis na blogu firmy Blizzard. Nowe informacje będziemy Wam przekazywać oczywiście na bieżąco.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler