CD Projekt RED przeprasza graczy. Studio pomoże odzyskać pieniądze za Cyberpunk 2077

Chodzi o kiepski stan wersji na PlayStation 4 oraz Xboksa One.

@ 14.12.2020, 11:32
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

CD Projekt RED przeprasza graczy. Studio pomoże odzyskać pieniądze za Cyberpunk 2077

Studio CD Projekt RED odniosło się do fatalnych ocen i opinii graczy, dotyczących Cyberpunk 2077 w wersji na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Twórcy umożliwiają zwrot gry i odzyskanie pieniędzy.

Zespół CD Projekt RED opublikował specjalne oświadczenie, w którym kieruje swoje przeprosiny w stronę gracy za obecny wygląd CP2077 na konsolach zeszłej generacji. 

"Wiemy, że powinniśmy poświęcić więcej czasu i uwagi na dopracowanie naszej gry na PlayStation 4 i Xbox One" - czytamy.

Studio obiecuje jednak dalszą prace nad usprawnianiem projektu. W ciągu kolejnych kilku dni powinniśmy mieć możliwość pobrania nowej aktualizacji. Kolejno w styczniu i lutym pojawią się z kolei tzw. "Patch 1" oraz "Patch 2", duże łatki mające zlikwidować większość najbardziej istotnych błędów.

"To nie sprawi, że gra na PS4 czy Xbox One będzie działać jak na PC i konsolach nowej generacji, ale przybliży Was do tego doświadczenia" - wyjaśnia ekipa CD Projekt RED.

Jednocześnie deweloperzy informują o możliwości zwrotu gry, jeśli nie chcemy czekać na poprawki. W przypadku kopii cyfrowych można zrobić to przez PlayStation lub Microsoft Store. Jeśli kupiliście grę w wydaniu pudełkowym, kontaktujcie się ze sklepem - w przypadku problemów ze zwrotem studio obiecuje pomoc.


Sprawdź także:
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Premiera: 10 grudnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Cyberpunk 2077 to produkcja rodzimego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel gatunku RPG akcji, jednak tym razem świat fantasy...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskrzywy_banen   @   11:59, 14.12.2020
I to by było na tyle jeśli chodzi o zwrócenie się gry, ale cóż, jak się oszukuje ludzi to się ponosi tego konsekwencje.
1 kudospetrucci109   @   12:17, 14.12.2020
Cholerka jeśli to tak fatalnie wygląda to może faktycznie mogli sobie odpuścić wersję na PS4/XO. Mam nadzieję, że sytuacja się naprostuje mimo wszystko trzymam kciuki za Redów! Przecież nie raz udowodnili, że nie jest ich intencją oszukiwanie graczy.
0 kudosmrPack   @   12:48, 14.12.2020
Nie mieli raczej innego wyjścia. Pracownicy mieli też dostać pieniężne bonusy za osiągnięcie wyniku w recenzjach i ten wymóg nie będzie brany pod uwagę przy ich wypłacaniu. No cóż nauczka na przyszłość.
0 kudosbigboy177   @   13:29, 14.12.2020
Cytat: krzywy_banen
I to by było na tyle jeśli chodzi o zwrócenie się gry, ale cóż, jak się oszukuje ludzi to się ponosi tego konsekwencje.
Myślę, że ze zwrotem nie będzie problemu. Teraz kwestia tego, jak szybko grę załatają.
0 kudosHabakukix   @   16:22, 14.12.2020
Dawno tu nie zaglądałem. Jestem bardzo ciekawy Waszej recenzji, która ukaże się co by tu nie pisać, już po tym rozlanym mleku. Myślałem żeby grę kupić na PC i wspierać naszych, lecz raczej rozsądnie będzie się wstrzymać. Wielu recenzentów oceniało grę na 9 - 10/10, co było bardzo zachęcające. Już nawet pomijając te błędy i brak optymalizacji, widzę, że miasto jest pięknie zaprojektowane, postacie i fabuła są ciekawe.
Ale to że NPCe nie posiadają cyklu dobowego, nie reagują w ogóle na nasze działania, poza kucaniem gdy się ich zaatakuje, po prostu ciągle stoją w miejscu lub chodzą w kółko.. Jak staniemy na środku ulicy to samochody nie reagują, nie próbują nas nawet ominąć, tylko tak sobie stoją w korku w nieskończoność. Policja się spawnuje dosłownie za naszymi plecami.
Stareńki Gothic miał o wiele bardziej rozbudowane reakcje NPCów. Czy jest to tylko piękna makieta bez jakiejś szczątkowej symulacji, a nie immersyjny świat? Poprawcie mnie jeśli się mylę, opieram swoje wywody tylko o gameplaye i streamy.
1 kudosKeiko   @   18:14, 14.12.2020
Cytat: Habakukix
Stareńki Gothic miał o wiele bardziej rozbudowane reakcje NPCów. Czy jest to tylko piękna makieta bez jakiejś szczątkowej symulacji, a nie immersyjny świat? Poprawcie mnie jeśli się mylę, opieram swoje wywody tylko o gameplaye i streamy.

Sam składałem pre-order na grę, ale obecnie mam remont w domu, mieszkam gdzieś indziej i nie miałem nawet jeszcze okazji w niego zagrać. Początkowo byłem zły, bo nie po to ją zamawiałem, żeby nie grać w nią na premierę, po wstępnych recenzjach i opiniach stwierdziłem że taka 1-2 tygodniowa obsuwa wyjdzie mi i grze tylko na dobre. Dzisiaj z kolei widziałem ten post na reddicie, który zdaje się potwierdzać Twoje podejrzenia. Po przeczytaniu tego pierwszy raz przeszło mi przez myśl, żeby go zwrócić póki jest jeszcze w folii. Najgorsze, że dzisiaj jeszcze książka przyszła ;p
1 kudosshuwar   @   20:46, 14.12.2020
Aż ciężko to już komentować. Co im strzeliło do głowy, by się tak pogrążyć? Redzi byli przykładem dla innych studiów, wyznaczali trendy w jakości i podejściu do graczy... a teraz dociągnęli do poziomu światowego, jeszcze mikropłatności brakuje, może akcjonariusze byliby zadowoleni.

Jestem wściekły, bo wyparował w sumie właśnie nasz narodowy skarb :-(
0 kudosRonaldo_   @   09:30, 15.12.2020
Co mi po ich przepraszam. Wydaje się gry kiedy są w dobrym stanie, a nie buble.
Eh.. gdzie te czasy, co gry się robiło z pasji, a nie zarobku..
0 kudosLucas-AT   @   10:07, 15.12.2020
Cytat: petrucci109
Cholerka jeśli to tak fatalnie wygląda to może faktycznie mogli sobie odpuścić wersję na PS4/XO.

Mogli odpuścić, ale zapewne nie było to tak proste, w końcu gra została zapowiedziana jeszcze gdy PS4 i X1 nie istniały. Coś mi się wydaje, że właśnie Techland siedzi cicho z Dying Light 2, bo chce grę już wydać tylko na nowych konsolach i wrócili do deski kreślarskiej.

W Cyberpunku na każdym kroku widać tysiące godzin pracy grafików, scenarzystów i programistów. Dlatego szkoda, że pomimo takiego przywiązania do szczegółów, sami sobie stworzyli taki PR.
0 kudosbalic87   @   12:50, 15.12.2020
Cytat: Ronaldo_
Co mi po ich przepraszam. Wydaje się gry kiedy są w dobrym stanie, a nie buble.
Eh.. gdzie te czasy, co gry się robiło z pasji, a nie zarobku..
Moim zdaniem zachowali się naprawdę wporządku !
0 kudosshuwar   @   16:17, 15.12.2020
Oceny na Metacritic dla PS i XB nieco poszły w górę: 3,0 / 4.1... ale to nadal jest miazga Smutny
1 kudosgajda1000   @   16:33, 15.12.2020
Cytat: Habakukix
Dawno tu nie zaglądałem. Jestem bardzo ciekawy Waszej recenzji, która ukaże się co by tu nie pisać, już po tym rozlanym mleku. Myślałem żeby grę kupić na PC i wspierać naszych, lecz raczej rozsądnie będzie się wstrzymać. Wielu recenzentów oceniało grę na 9 - 10/10, co było bardzo zachęcające. Już nawet pomijając te błędy i brak optymalizacji, widzę, że miasto jest pięknie zaprojektowane, postacie i fabuła są ciekawe.
Ale to że NPCe nie posiadają cyklu dobowego, nie reagują w ogóle na nasze działania, poza kucaniem gdy się ich zaatakuje, po prostu ciągle stoją w miejscu lub chodzą w kółko.. Jak staniemy na środku ulicy to samochody nie reagują, nie próbują nas nawet ominąć, tylko tak sobie stoją w korku w nieskończoność. Policja się spawnuje dosłownie za naszymi plecami.
Stareńki Gothic miał o wiele bardziej rozbudowane reakcje NPCów. Czy jest to tylko piękna makieta bez jakiejś szczątkowej symulacji, a nie immersyjny świat? Poprawcie mnie jeśli się mylę, opieram swoje wywody tylko o gameplaye i streamy.

Witam kolego. Gram od dnia premierym zerknij: https://www.miast(...)083.html
Przyznam, że na NPCtach i Policji się nie skupiałem, bo szedłęm jak burza z wątkiem fabularnym. Ale twoje określenie "makieta" co do całokształtu dobrze się wpisuje w to co oglądałem. Po Patchu jest stabilniej, ale te poboczne mechaniki i rozwiązania są po prostu słabe. A w dniu premiery, gra mogłaby być na play liście NRgeeka z cyklu "Zagrajmy w crapa".
0 kudosdabi132   @   17:52, 15.12.2020
Co do tego jak wiele osób mówi, że mogli odpuścić wersję na PS4 i Xbox One to nie, nie mogli. Dlaczego? A no dlatego, że to jest kilkaset milionów urządzeń i potencjalnie sprzedanych kopii. W przypadku nowych konsol to jest mniejsza liczba, dlatego teraz CD Projekt skupia się na naprawieniu problemów na poprzedniej generacji. Ja kupiłem wersję na PS4, bawię się dobrze i nie planuje zwracać swojej kopii.
0 kudosshuwar   @   08:08, 16.12.2020
Ja nie wiem... wczoraj odbyła się telekonferencja zarządu i moim zdaniem jeszcze bardziej się pogrążają tracąc opinię przyjaznych dla graczy.

W skrócie:
- Stwierdzili, że tak naprawdę nie planują zwracania kasy, bo każdy gracz może użerać się sam z Microsoftem lub Sony, bo tam już są mechanizmy zwrotów, a Redom nic do tego.
- Nic nikomu nie mówili i nie dali wersji konsolowych do testów, bo liczyli, że uda się w ostatnich minutach to połatać. To sugeruje, że mieli niby wiedzę, że już są blisko połatania. Tym czasem dowiadujemy się, że plan patchowania tego krytycznego będzie trwał przez grudzień, styczeń, może luty.... no to jak? Byli blisko załatania czy nie byli? Widzieli jak to "nie"działa, czy nie widzieli?
- Ktoś tu kogoś próbuje w balona zrobić i ciemnotę wcisnąć.

Moje rezerwy kredytu zaufania są na wyczerpaniu.
0 kudosTheCerbis   @   08:58, 16.12.2020
Ja pozwolę wtrącić swoje trzy grosze, bo choć Cyberpunka jeszcze nie posiadam, to naturalnie z sytuacją jestem w pewnym stopniu zaznajomiony: REDzi już przy okazji Wiedźmina 3 (a chyba nawet i "dwójki") mijali się z prawdą. Czasem bardziej, czasem mniej, ale tak było. To właśnie wtedy nadwyrężyli moje zaufanie i widząc co dzieje się obecnie to właśnie ta kwestia - nie same bugi, problemy z grą na konsolach czy ogólny stan techniczny - najbardziej mnie wkurza. To jest u nich do poprawy.
Dodaj Odpowiedź