Cyberpunk 2077 otrzymało patch 1.04

Aktualizacja usuwa sporo błędów na PC oraz konsolach.

@ 11.12.2020, 22:54
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Cyberpunk 2077 otrzymało patch 1.04

CD Projekt RED świadome jest tego, że Cyberpunk 2077 nie działa tak dobrze, jak powinno. Z tego względu studio bezustannie pracuje nad aktualizacjami, mającymi zlikwidować wszelkie niedociągnięcia.

AKTUALIZACJA: Łatka dostępna jest już też na konsoli Xbox One!

Przed momentem odpaliłem GOG, na którym mam Cyberpunk 2077, i okazało się, że deweloperzy opublikowali kolejną aktualizację - niewielkich rozmiarów, ale wygląda na to, że znaczącą. Patch 1.04 to bowiem sporo zmian i poprawek, a z tych najważniejszych warto wymienić:

Zadania:

  • Naprawiono błąd, uniemożliwiający ukończenie ostatniego celu w Kontrakcie: Czwarta bezwładza.
  • Naprawiono błąd, uniemożliwiający rozpoczęcie rozmowy z Johnnym w zadaniu Pasażer.
  • Naprawiono rzadki błąd, wskutek którego NPC nie dzwonili do V jeśli zadanie A Like Supreme zostało porzucone w trakcie wykonywania go.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Nix nie powracał na swoje miejsce w zadaniach Księga Zaklęć i Odwilż.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający postęp zadania Stróże bezprawia, jeśli opuszczono teren zadania.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego nie można było odnaleźć Delamaina w ramach zadania Delamain: Readmisja.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego gracz pozostawał w drugiej fazie zadania po zakończeniu walki z Ozobem w Pacifice, jeśli było ono wykonywane po ukończeniu zadania Finałowa walka.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Nomadzi znikali jeśli opuszczono teren zadania w trakcie trwania walki w zadaniach Nie mów Saulowi / Właściwy moment.
  • Umożliwiono śledzenie na minimapie zadań Witaj w Pacifice / Rozpoznanie wzorca / Czynnik ludzki.
  • Naprawiono błąd, uniemożliwiający V ruch, jeśli żaden z warunków niebieskich linii dialogowych nie mógł zostać spełniony w zadaniu Na czarną godzinę.
  • Naprawiono błąd wstrzymujący upływ czasu jeśli opuszczono teren zadania Chłopiec z pistoletem lub porzucono je.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego rozmowa z Johnnym nie rozpoczynała się po opuszczeniu hotelu w zadaniu Metamorfozy.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego postęp zadania Chłopiec z pistoletem był blokowany po opuszczeniu terenu zadania (przed wspinaczką na górę).
  • Naprawiono błąd, wskutek którego cel "Udaj się do kabiny nr. 9" w zadaniu Dom lalek nie był zaliczany, jeśli gracz zbyt szybko wszedł do wskazanego pokoju.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Jackie nie mógł usiedzieć w miejscu w zadaniu Miasto snów.
  • Inne poprawki zadań.

Rozgrywka:

  • Poprawiono podgląd broni w menu Wytwarzania.

Poprawki graficzne:

  • Zmniejszono czas ładowania wyglądu pojazdów.
  • Przyspieszono zmianę widoku z pierwszoosobowego na trzecioosobowy w pojazdach.
  • Naprawiono brakujące animacje u ważnych fabularnie NPCów podczas przerywników filmowych.

Wydajność i stabilność:

  • Poprawiono stabilność gry, w tym zawieszanie się gry.

Różne:

  • Zmieniono efekt migoczących świateł w segmentach z braindansem aby zmniejszyć ryzyka wywołania symptomów epileptycznych. Efekt został wygładzony, a migotanie jest teraz delikatniejsze i występuje w większych odstępach czasowych.
  • Usunięto utwory chronione prawem autorskim z gry gdy opcja "Wyłącz muzykę chronioną prawem autorskim" jest włączona.

PC:

  • Zmiana języka na domyślny w ustawieniach gry poprawnie ustawia język zgodny z językiem klienta Steam.

Konsole:

  • Poprawiono jakość odbić na konsolach Xbox One i PlayStation 4 aby wyeliminować efekt rozmycia.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego osiągnięcie "Ziemia Jałowa" zatrzymywało się na 97% postępu po ukończeniu wszystkich istotnych zadań w Badlandach na Xboxie.

Aktualizacja dostępna jest obecnie na PC oraz PlayStation 4 i PlayStation 5. Niebawem powinna też zadebiutować na konsolach Xbox. Jej wielkość wygląda następująco:

  • Na PS4/PS5 jest to mniej więcej 18 GB;
  • Na GOG 586 MB;
  • Na Steam 1,5 GB.

Na koniec zachęcamy do przeczytania wstępnych wrażeń z obcowania z Cyberpunk 2077, jakie opublikowaliśmy na naszych łamach. Gra dostępna jest obecnie na PC (wymagania), PS4 oraz Xboksie  One, a za sprawą wstecznej kompatybilności także na next-genach.


Sprawdź także:
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Premiera: 10 grudnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Cyberpunk 2077 to produkcja rodzimego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel gatunku RPG akcji, jednak tym razem świat fantasy...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   07:50, 12.12.2020
Kurcze... aż mi szkoda pracowników CDPR. Oni tam już pewnie do domów nie wracają i nie śpią.
Patch wydany dzień po patch'u day 1. Grubo.

"Usunięto utwory chronione prawem autorskim z gry gdy opcja "Wyłącz muzykę chronioną prawem autorskim" jest włączona." - a to ktoś wybiera taką opcję? .... choć po dłuższym zastanowieniu robią to pewnie osoby nagrywające rozgrywkę i wrzucające to do sieci (np. YT).
1 kudosmrPack   @   09:16, 12.12.2020
Cytat:
Poprawiono stabilność gry, w tym zawieszanie się gry.
Wczoraj trzy razy wyrzuciło mnie do menu głównego konsoli, więc może to poprawili. Czasowe zatrzymania akcji też się zdarzają co jakiś czas, ale po chwili gra się odwiesza. Mam nadzieję, że coś się w tej kwestii zmieniło.
Cytat:
Naprawiono błąd, wskutek którego Jackie nie mógł usiedzieć w miejscu w zadaniu Miasto snów.
Mi on wtedy całkowicie zniknął i dopiero po restarcie gry się pojawił znowu.

Mimo wszystko C2077 ogólnie mi się podoba Dumny
0 kudosmrPack   @   21:15, 13.12.2020
Cytat:
AKTUALIZACJA: Łatka dostępna jest już też na konsoli Xbox One!
No postęp jest, bo ani razu gra nie zaliczyła zwieszki jakie przydarzały się co jakiś czas. Nadal jednak jest jeszcze pole do poprawy w różnych aspektach.
0 kudosshuwar   @   22:15, 13.12.2020
Grasz na podstawowym PS4?
A jak z płynnością?
0 kudosmrPack   @   13:33, 14.12.2020
Cytat: shuwar
Grasz na podstawowym PS4?
A jak z płynnością?
Na Xbox One X (mocniejszy wariant Xbox One). Płynność przez większość czasu określiłbym tak na oko w okolicach 30 fpsów i nie ma takich spadków jak na podstawowych modelach konsol. Myślałem o kupnie pudełkowej wersji na PS4, bo na Xboxa mam cyfrową, ale chyba sobie daruję Puszcza oko
Dodaj Odpowiedź