Cyberpunk 2077 otrzymało patch 1.04
Aktualizacja usuwa sporo błędów na PC oraz konsolach.
CD Projekt RED świadome jest tego, że Cyberpunk 2077 nie działa tak dobrze, jak powinno. Z tego względu studio bezustannie pracuje nad aktualizacjami, mającymi zlikwidować wszelkie niedociągnięcia.
Przed momentem odpaliłem GOG, na którym mam Cyberpunk 2077, i okazało się, że deweloperzy opublikowali kolejną aktualizację - niewielkich rozmiarów, ale wygląda na to, że znaczącą. Patch 1.04 to bowiem sporo zmian i poprawek, a z tych najważniejszych warto wymienić:
Zadania:
- Naprawiono błąd, uniemożliwiający ukończenie ostatniego celu w Kontrakcie: Czwarta bezwładza.
- Naprawiono błąd, uniemożliwiający rozpoczęcie rozmowy z Johnnym w zadaniu Pasażer.
- Naprawiono rzadki błąd, wskutek którego NPC nie dzwonili do V jeśli zadanie A Like Supreme zostało porzucone w trakcie wykonywania go.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Nix nie powracał na swoje miejsce w zadaniach Księga Zaklęć i Odwilż.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający postęp zadania Stróże bezprawia, jeśli opuszczono teren zadania.
- Naprawiono błąd, wskutek którego nie można było odnaleźć Delamaina w ramach zadania Delamain: Readmisja.
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracz pozostawał w drugiej fazie zadania po zakończeniu walki z Ozobem w Pacifice, jeśli było ono wykonywane po ukończeniu zadania Finałowa walka.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Nomadzi znikali jeśli opuszczono teren zadania w trakcie trwania walki w zadaniach Nie mów Saulowi / Właściwy moment.
- Umożliwiono śledzenie na minimapie zadań Witaj w Pacifice / Rozpoznanie wzorca / Czynnik ludzki.
- Naprawiono błąd, uniemożliwiający V ruch, jeśli żaden z warunków niebieskich linii dialogowych nie mógł zostać spełniony w zadaniu Na czarną godzinę.
- Naprawiono błąd wstrzymujący upływ czasu jeśli opuszczono teren zadania Chłopiec z pistoletem lub porzucono je.
- Naprawiono błąd, wskutek którego rozmowa z Johnnym nie rozpoczynała się po opuszczeniu hotelu w zadaniu Metamorfozy.
- Naprawiono błąd, wskutek którego postęp zadania Chłopiec z pistoletem był blokowany po opuszczeniu terenu zadania (przed wspinaczką na górę).
- Naprawiono błąd, wskutek którego cel "Udaj się do kabiny nr. 9" w zadaniu Dom lalek nie był zaliczany, jeśli gracz zbyt szybko wszedł do wskazanego pokoju.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Jackie nie mógł usiedzieć w miejscu w zadaniu Miasto snów.
- Inne poprawki zadań.
Rozgrywka:
- Poprawiono podgląd broni w menu Wytwarzania.
Poprawki graficzne:
- Zmniejszono czas ładowania wyglądu pojazdów.
- Przyspieszono zmianę widoku z pierwszoosobowego na trzecioosobowy w pojazdach.
- Naprawiono brakujące animacje u ważnych fabularnie NPCów podczas przerywników filmowych.
Wydajność i stabilność:
- Poprawiono stabilność gry, w tym zawieszanie się gry.
Różne:
- Zmieniono efekt migoczących świateł w segmentach z braindansem aby zmniejszyć ryzyka wywołania symptomów epileptycznych. Efekt został wygładzony, a migotanie jest teraz delikatniejsze i występuje w większych odstępach czasowych.
- Usunięto utwory chronione prawem autorskim z gry gdy opcja "Wyłącz muzykę chronioną prawem autorskim" jest włączona.
PC:
- Zmiana języka na domyślny w ustawieniach gry poprawnie ustawia język zgodny z językiem klienta Steam.
Konsole:
- Poprawiono jakość odbić na konsolach Xbox One i PlayStation 4 aby wyeliminować efekt rozmycia.
- Naprawiono błąd, wskutek którego osiągnięcie "Ziemia Jałowa" zatrzymywało się na 97% postępu po ukończeniu wszystkich istotnych zadań w Badlandach na Xboxie.
Aktualizacja dostępna jest obecnie na PC oraz PlayStation 4 i PlayStation 5. Niebawem powinna też zadebiutować na konsolach Xbox. Jej wielkość wygląda następująco:
- Na PS4/PS5 jest to mniej więcej 18 GB;
- Na GOG 586 MB;
- Na Steam 1,5 GB.
Na koniec zachęcamy do przeczytania wstępnych wrażeń z obcowania z Cyberpunk 2077, jakie opublikowaliśmy na naszych łamach. Gra dostępna jest obecnie na PC (wymagania), PS4 oraz Xboksie One, a za sprawą wstecznej kompatybilności także na next-genach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler