Marvel's Spider-Man: Miles Morales otrzymało trzeci tryb renderingu

Pozwala on na zabawę w 60 klatkach na sekundę oraz z włączonym ray-tracingiem.

@ 09.12.2020, 16:28
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps5

Marvel's Spider-Man: Miles Morales otrzymało trzeci tryb renderingu

Marvel's Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5 zadebiutowało z dwoma trybami działania. Jeden nastawiony był na wydajność (60 fps), a drugi na jakość oprawy wizualnej (ray-tracing oraz 30 FPS). Za sprawą najnowszej aktualizacji, deweloperzy dodali trzeci.

Najnowsza aktualizacja Marvel's Spider-Man: Miles Morales jest już dostępna w sieci. Prócz tego, że naprawia ona różne dostrzeżone przez deweloperów niedociągnięcia, dodaje też całkiem nową opcję zabawy. Stanowi ona swoiste połączenie obu dotychczasowych trybów renderingu.

Nowy sposób generowania oprawy to wydajność na poziomie 60 klatek na sekundę, a przy okazji wykorzystanie niebywale efektownego ray-tracingu. Programistom udało się osiągnąć wysoką płynność i jakość oprawy za sprawą różnych sprytnych sztuczek. Silnik graficzny dynamicznie zmienia bowiem gęstość postaci niezależnych, tudzież rozdzielczość scen.

Marvel's Spider-Man: Miles Morales dostępne jest obecnie na PS4 oraz PS5. Jeśli jeszcze nie zdecydowaliście się zagrać, pamiętajcie o naszej recenzji.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?