Marka Call of Duty zarobiła w ostatnich 12 miesiącach ponad 3 miliardy dolarów
Na wynik składają się aż trzy odsłony Call of Duty, ale trzeba przyznać, że i tak jest on imponujący.
W ostatnich 12 miesiącach Activision zarobiło naprawdę mnóstwo pieniędzy na marce Call of Duty. Korporacja postanowiła się nawet pochwalić osiągnięciami.
Z najnowszego raportu finansowego wydawcy dowiadujemy się, że dzięki Call of Duty: Black Ops - Cold War, a także zeszłorocznemu Call of Duty: Modern Warfare spółka zarobiła ponad 3 miliardy dolarów - mówimy tu o zarobku w obu wymienionych tytułach, zarówno za samą ich sprzedaż, jak i za mikrotransakcje dostępne w ich ramach.
Activision zanotowało oczywiście w związku z powyższym wzrost zarobków o około 80%. Sprzedało też o 40% więcej egzemplarzy niż w roku poprzednim, a łącznie, w minionych 12 miesiącach, aż 200 milionów graczy zdecydowało się spędzać wolne chwile w uniwersum Call of Duty.
Wydawca jest oczywiście zadowolony z tego, co dzieje się z marką, licząc na to, że nadal będzie się ona rozwijać. Przyczynią się do tego na pewno dodatki - darmowe, jak i płatne - a także bezustanne aktualizacje zawartości. Sezon pierwszy Cold War winien zadebiutować jeszcze w tym miesiącu.
Na koniec warto jeszcze wspomnieć, że do świetnego wyniku finansowego Call of Duty swoją cegiełkę dokłada Call of Duty: Warzone, czyli tryb Battle Royale dla Modern Warfare. Także w nim gracze bardzo chętnie spędzają czas i wydają ciężko zarobione pieniądze.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler