Sprzedano 5 mln kopii Ghost of Tshushima
Sukces nowej marki od Sucker Punch.
Nie tylko znane marki mogą zarabiać, czego potwierdzeniem jest Ghost of Tshushima. Jak informują twórcy, od momentu lipcowej premiery, sprzedano już ponad 5 mln egzemplarzy.
To świetny wynik, tym bardziej, że gra zadebiutowała jedynie na PlayStation 4. Już w tydzień po premierze Sony informowało, że Ghost of Tshushima jest najlepiej sprzedającą się nową marką w ich repertuarze. Wówczas donoszono o 2.5 mln opchniętych kopii. Do dziś wynik podwojono.
Jakiś czas temu informowaliśmy, że być może trwają prace nad ewentualną kontynuacją gry. Studio Sucker Punch poszukiwało bowiem nowych pracowników zaznajomionych z japońskimi realiami.
"Przygody Jina Sakai to niebywała podróż po opanowanej przez Mongołów wyspie Cuszima. Podróż okraszona wspaniałą oprawą audio-wizualną oraz klimatem, którego nie sposób znaleźć nigdzie indziej." - podsumował grę Marcin w naszej recenzji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler