Ratchet & Clank: Rift Apart nie zadebiutuje na PS4

Będzie to tytuł ekskluzywny dla PlayStation 5.

@ 02.11.2020, 18:12
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4, ps5

Ratchet & Clank: Rift Apart nie zadebiutuje na PS4

Podczas przejść pomiędzy generacjami, wiele gier wydawanych jest zarówno dla sprzętu wysłużonego, jak i tego next-genowego. W przypadku Ratchet & Clank: Rift Apart zagramy jednak wyłącznie na PlayStation 5.

Ratchet & Clank: Rift Apart to nowy projekt studia Insomniac Games. Został on zapowiedziany kilka miesięcy temu i wiedzieliśmy, że zmierza na PS5. Do tej pory można było też przypuszczać, że trafi w ręce posiadaczy PS4. Tak się jednak nie stanie.

Next-genowy charakter Ratchet & Clank: Rift Apart oznacza wysokiej jakości oprawę wizualną, generowaną w rozdzielczości 4K oraz z płynnością 30 klatek na sekundę albo z niższą rozdzielczością, ale z 60 fpsami. Właśnie ze względu na sprawy techniczne produkcja nie trafi do właścicieli PS4.

Ratchet & Clank: Rift Apart nie ma jeszcze daty premiery, ale spodziewamy się go w najbliższych kilku miesiącach. Jak tylko sytuacja się wyklaruje, nie omieszkamy Was oczywiście powiadomić. W międzyczasie zerknijcie na ostatni gameplay z gry - wygląda on świetnie!


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   19:01, 02.11.2020
Chodzi też pewnie o to, że gra korzysta z dobrodziejstw dysku SSD i efekty z PS5 byłyby trudne, a może nawet niemożliwe do osiągnięcia na PS4.
0 kudosTheCerbis   @   19:21, 02.11.2020
Mi wydawało się, że od początku gra miała trafić tylko na PS5, właśnie ze względu na specyfikę gameplayową wspomnianą przez mrPacka. Z tego co kojarzę, mają się tam znaleźć różne teleporty, które wykorzystają SSD z piątego PlayStation i zapewne inne elementy, których nie da się zawrzeć w wersji na PS4.
0 kudosMicMus123456789   @   21:26, 04.11.2020
To, że ta gra nie zawita na PS4 było oczywiste od początku.