Cyberpunk 2077 celuje w oceny minimum 9/10 - to główny powód opóźnienia
Twórcy chcą osiągnąć jak najlepszy wynik na metacritic.com.
Nie da się ukryć, że metacritic.com dla deweloperów jest - obok wyników sprzedaży - najważniejszym wyznacznikiem sukcesu, jeśli chodzi o gry wideo. Poprzednie gry CD Projekt RED były wysoko oceniane na wspomnianym agregatorze recenzji - nie inaczej ma być z Cyberpunk 2077.
Chęć uzyskania jak najlepszego wyniku okazuje się jedną z głównych przyczyn kolejnego przesunięcia daty premiery Cyberpunk 2077. Twórcy chcą doszlifować swoje dzieło, by pozbyć się możliwie jak największej ilości błędów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na finalne oceny recenzentów.
"Jeśli chodzi o metacritic, nieustannie celujemy w przynajmniej 90 punktów, nic się tu nie zmieniło; to pozostaje naszym celem, i jak wspomniał Adam [Kiciński - dop. red.], to główny powód dla którego opóźniliśmy grę" - wyjaśnia Michał Nowakowski, członek zarządu.
"Chcemy jeszcze dopracować grę, wolimy wstydzić się dzisiaj przed wami [dziennikarzami - dop. red.], niż przed graczami w dniu premiery." - dodaje.
Cyberpunk 2077 zadebiutuje 10 grudnia, na PC, PS4, Xbox One oraz na PS5 i X Series X / S (wsteczna kompatybilność). W 2021 roku pojawi się z kolei ulepszona wersja z myślą o nowych konsolach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler