Twórcy Godfall przybliżają nam system progresji
Mamy sporo nowych informacji na temat przedsięwzięcia.

Studio odpowiedzialne za Godfall, Counterplay Games, postanowiło przybliżyć graczom system progresji, jaki opracowało na potrzeby gry. Szczegółami podzielił się techniczny producent projektu, Richard Heyne.
"Chcieliśmy uniknąć paraliżu, ponieważ walka w Godfall może być szybka i dynamiczna. To gra upakowana akcją i jeśli co dwa poziomy będziesz musiał otworzyć interfejs i przeczytać opisy umiejętności, aby wybrać najlepszą ścieżkę... nie takie były nasze założenia, wpłynęłoby to negatywnie na doznania graczy".
System progresji działa zatem niejako w tle. Czasem swoje umiejętności podnosimy za sprawą odpowiedniej broni, a czasem po prostu dzięki modyfikacjom i dodatkowemu wyposażeniu. Możliwe jest korzystanie z dwóch oręży jednocześnie, amuletów, pierścieni itd. Zmieniać się je da w trakcie misji, ale upgradowanie możliwe jest tylko w Sanctum.
"Jeśli jakiś przedmiot Ci się spodoba i będziesz chciał z niego korzystać przez dłuższy czas, chcieliśmy mieć pewność, że będziesz mógł to zrobić, nawet przez całą grę".
Więcej na temat wyposażenia znajdziecie w poniższym materiale filmowym. Premiera Godfall odbędzie się już 12 listopada, a grać będziemy wówczas na PC oraz PlayStation 5.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler