Watch Dogs: Legion na next-genach podziwiać będziemy z włączonym ray-tracingiem
Co ważne, gra zaoferuje wówczas także solidnie podkręconą rozdzielczość.
Jedną z najważniejszych cech konsol Xbox Series X oraz PlayStation 5 jest ray-tracing. Technologia ta pozwala renderować bardzo naturalnie wyglądające oświetlenie i cienie, co natomiast poprawia realizm oprawy wizualnej w grach.
Jak się właśnie dowiedzieliśmy, Watch Dogs: Legion wykorzystywać będzie możliwości ray-tracingu całkiem sprawnie. Na obu platformach next-genowych będziemy mogli nowy projekt Ubisoftu odpalić z ray-tracingiem w rozdzielczości 4K oraz z płynnością 30 klatek na sekundę. Potwierdził to wydawca.
Producent z Ubisoftu, Lathieeshe Thillainathan, postanowił zagościć na łamach portalu Reddit i odpowiedzieć na pytania graczy. Jedno z nich dotyczyło właśnie ray-tracingu oraz konsol Xbox Series X i PlayStation 5. Thillainathan potwierdził, że nowa technologia nie będzie tylko dla użytkowników PC.
Na razie nie wiemy czy Watch Dogs: Legion pozwoli nam wybrać inne sposoby renderowania obrazu. Możliwe jest bowiem, że w grze dostępna jest opcja wyłączenia ray-tracingu, co w rezultacie podniesie na przykład płynność animacji do 60 fps. Na potwierdzenie takiej opcji musimy jednak poczekać.
Premiera Watch Dogs: Legion zaplanowana została na dzień 29 października bieżącego roku. Grać będziemy wówczas na PC (wymagania), PS4 oraz Xboksie One. Nieco później, 10 i 12 listopada, produkcja trafi też - odpowiednio - na Xboksa Series X oraz PlayStation 5.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler