Demo Ghostrunner pokonane przez speedrunnerów - zobaczcie reakcje twórców
W cyklu filmików "Developers react to speedruns" redakcji portalu IGN pojawili się reprezentanci One More Level, by skomentować kilka speedrunów wersji demo ich nadchodzącej gry - Ghostrunner.
Ghostrunner to rodzime dzieło krakowskiego studia One More Level, które będzie miało swoją premierę już pod koniec tego miesiąca. Tytuł reprezentuje gatunek bardzo zręcznościowych gier akcji, a w trakcie rozgrywki kluczową rolę odgrywa nasza umiejętność do szybkich reakcji i unikania wrogich ciosów. Choć demko dostępne jest od maja, niedawno dostało sporą aktualizację i padło łupem speedrunnerów. Deweloperzy nie mogli uwierzyć w niektóre sposoby graczy na pokonanie etapu.
W cyklu filmików "Developers react to speedruns" autorstwa redakcji portalu IGN pojawili się reprezentanci One More Level - Radosław Ratusznik, reżyser gry i Maciej Lorenc, główny animator Ghostrunnera - by obejrzeć oraz skomentować kilka (niezwykle efektownych) speedrunów z wersji demonstracyjnej ich nadchodzącej produkcji. Kilka z nich zaskoczyło producentów, co niezwykle ekspresyjnie wyrazili w trakcie seansu, nie dowierzając, że niektóre z wykorzystanych bugów i technik były w ogóle możliwe w grze, którą przecież sami (oczywiście nie we dwójkę) stworzyli.
Ghostrunner w pełnej wersji ukaże się 27 października na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler