W Gotham Knights dostaniemy bardziej otwarty świat
Bohaterowie będą dysponować unikatowymi umiejętnościami.
Gotham Knights, najnowszy projekt studia WB Games Montreal, zadebiutuje dopiero w przyszłym roku. Już teraz regularnie napływają jednak do nas nowe informacje na jego temat.
Świeże doniesienia pojawiły się na łamach blogu PlayStation. To właśnie na nim kilka słów dotyczących Gotham Knights napisał kreatywny dyrektor, Patrick Redding.
Gotham Knights zaoferuje nam rozbudowaną mechanikę walki. Wcześniej opisano ją jako "komfortową", a teraz dowiadujemy się, że każdy bohater posiada unikatowy styl oraz atrybuty. Dla przykładu Batgirl ma być efektownym wojownikiem, wykorzystującym hakowanie. Red Hood jest natomiast brutalny i skupia się na broni palnej. Nightwing stawia na akrobacje oraz "przesadzony" styl walki. Robin jest zaś cichy i przebiegły.
Każdy z bohaterów ma indywidualne drzewko progresji oraz umiejętności. Każdy ma też do dyspozycji unikatowy wachlarz wyposażenia. Nigdy nie będziemy zmuszani, aby grać konkretnym herosem, co znaczy, że możemy wybrać na początku jednego i do końca się go trzymać.
Redding ujawnił też, że w Gotham Knights znajdziemy żywy i bardziej otwarty świat. Środowisko, które podzielono na pięć rozległych obszarów, ma wydawać się naturalne. Postaci niezależne mają zajmować się swoją codzienną rutyną. Nie będziemy więc już podziwiać permanentnie pustych ulic, jak to było w cyklu Arkham.
Premiera Gotham Knights zaplanowana została na 2021 rok. Grać będziemy wówczas na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksie z Serii X. Konkretnego terminu wydania projektu na razie nie znamy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler