Projektant Fallout: New Vegas tworzy w Obsidian Entertainment nieujawniony projekt

Josh Sawyer, główny projektant takich dzieł jak Icewind Dale II, Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity oraz Pillars of Eternity II, ogłosił, że pracuje w Obsidian Entertainment nad jeszcze nieujawnionym projektem. I chyba nie jest to Pillars of Eternity III.

@ 06.08.2020, 12:38
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
inne

Projektant Fallout: New Vegas tworzy w Obsidian Entertainment nieujawniony projekt

Studio Obsidian Entertainment jest na fali! Od kiedy kickstarterowym sukcesem okazała się zbiórka na Pillars of Eternity, deweloperzy nie pozwolili sobie na słabszy moment, wprowadzając na rynek same mocne produkcje - począwszy od Pillars of Eternity II: Deadfire, przez The Outer Worlds i Tyranny, kończąc na totalnie innym od klasycznych cRPG Grounded. Nie dziwi fakt, że duże szanse na powodzenie może mieć ogłoszony właśnie, przez samego autora, niezapowiedziany jeszcze projekt Josha Sawyera!

Josh Sawyer, mimo iż nazwisko brzmi bardziej obco niż znajomo, pracował jako główny projektant nad Icewind Dale II, Fallout: New Vegas, wspomniane Pillars of Eternity oraz Pillars of Eternity II. Nic zatem dziwnego, że informacja o grze, którą właśnie opracowuje w Obsidian Entertainment spotkała się z nie lada entuzjazmem.

"Reżyseruję własny projekt (nie jest to Avowed)" - napisał na Twitterze.

Można by zadać pytanie: Czy może być to Pillars of Eternity III? Raczej nic na to nie wskazuje, ponieważ również do niego - już w innym poście - nawiązał Sawyer. W wątku na Tumblerze projektant napisał wprost, co by musiało się stać, żeby PoE III powstało:

"Nie wydaje mi się, by fani musieli przekonywać mnie / Obsidian / Microsoft lub kogokolwiek. Wasze wsparcie jest zawsze z docenieniem wysłuchane. Wydaje mi się, że musimy wierzyć w to, że jeśli spróbujemy znów stworzyć grę w tym stylu, będą się przy niej bawić obecni fani, nowi gracze, a także ci, którzy byli zawiedzeni przez pierwszą i / lub drugą część. (...) musimy być podekscytowani tworząc to.".

"Nawet producenci, którzy naprawdę bawili się, pracując nad uniwersum Pillars of Eternity, byli wypaleni po zakończeniu prac nad Deadfire [druga część PoE - dop. Mat]. Zwlascza, jeżeli zostali oddelegowani do pracy nad dodatkami" - dodał.

Najwyraźniej nie tylko kiepska sprzedaż "dwójki" mogła na dłuższą chwilę wstrzymać powstanie "trójki", lecz też - lub przede wszystkim - najprostsze znudzenie / wypalenie ludzi tworzących tę markę.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?