W Cyberpunk 2077 będziemy mogli się rozglądać podczas dialogów
Nigdy bowiem nie wiadomo, z której strony nas ktoś zaatakuje.
Twórcy Cyberpunk 2077 chcą, aby gracz bezustannie był na baczności. Z tego właśnie powodu postanowili uczynić interaktywnymi wszelkie scenki dialogowe. W ich trakcie można się rozglądać i wypatrywać potencjalnych kłopotów.
Wieści na temat tego interesującego rozwiązania docierają do nas z Oficjalnego Magazynu PlayStation, a konkretniej z jego wrześniowego numeru. Z publikacji dowiadujemy się, że główny bohater nie będzie musiał sztywno wpatrywać się w rozmówcę w trakcie dialogów. Będzie mógł się do pewnego stopnia poruszać.
Cecha ma zapewnić większy realizm każdej konwersacji, a ponadto pozwoli nam odpowiednio szybko zareagować na to, co dzieje się dookoła. Możemy bowiem rozmawiać z jakąś postacią niezależną, a jego/jej współtowarzysz w międzyczasie spróbuje nas zaatakować. Szybka reakcja V może oznaczać przetrwanie.
Oczywiście nie należy zakładać, że każdy dialog to potencjalne kłopoty, ale miło wiedzieć, że nigdy nie będziemy się mogli czuć w 100 procentach bezpiecznie.
Premiera Cyberpunk 2077 zaplanowana została na dzień 19 listopada bieżącego roku, a grać będziemy na PC, PS4 oraz Xboksie One. Wydania dla konsol następnej generacji trafią do sklepów w bliżej nieokreślonym terminie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler