Grand Theft Auto: San Andreas jako remake na Unreal Engine wyglądałoby świetnie

Co byście powiedzieli na remake Grand Theft Auto: San Andreas na Unreal Engine?

@ 30.07.2020, 20:24
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps2, xbox, xbox 360, mob

Grand Theft Auto: San Andreas jako remake na Unreal Engine wyglądałoby świetnie

W sieci pojawił się bardzo ciekawy filmik przedstawiający potencjalny remake Grand Theft Auto: San Andreas, który został wykonany na Unreal Engine czwartej generacji.

ArcadiaSquad to zespół pasjonatów, którzy włożyli wiele wysiłku w odtworzenie mapy GTA San Andreas z nowoczesną grafiką. Niestety, remake nie jest funkcjonalną modyfikacją, co oznacza, że nigdy nie zostanie uruchomiony na żadnej platformie. To napisawszy, nadal fajnie jest patrzeć, jak jego twórcy dodali tak wiele niesamowitych szczegółów do popularnego tytułu sprzed lat.

Pierwotnie wydane w 2004 roku Grand Theft Auto: San Andreas, to jedna z największych gier z otwartym światem w historii, wyznaczająca nowe standardy w swoim gatunku. Dla wielu graczy jest to do tej pory ulubiona część serii GTA. Po raz pierwszy dostarczono w niej trzy różne miasta z zachodniej części Stanów Zjednoczonych.

Poza rozległym światem, Grand Theft Auto: San Andreas doczekało się niesamowicie udanej premiery na konsolach i PC. Według raportu Kotaku, sprzedaż gry na całym świecie osiągnęła 27,5 miliona egzemplarzy. Ponad 70% sprzedaży dotyczy wersji gry na PlayStation 2.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosbalic87   @   10:08, 31.07.2020
Roznica miedzy silnikami to przepasc wielkości rowu marianskiego !!
1 kudosGuilder   @   11:01, 31.07.2020
Osobiście zawsze wolałem Vice City, ale co było przefantastyczne w San Andreas, to trzy miasta zamiast jednego. Ze względów technologicznych Rockstar odszedł od tego w tzw. HD Universe, ale mam nadzieję, że kiedyś do tego wrócą, bo mnogość miast i zróżnicowanie terenów między nimi we wspaniały sposób urealniało świat gry, kompletnie likwidowało uczucie "ryby w akwarium", gdzie czuliśmy ograniczenia mapy.

Samo odtworzenie gry na Unreal Engine wygląda efektownie, aczkolwiek wtedy bardziej rzucają się w oczy pewne nierealistyczne proporcje, jak choćby za wąskie drogi w porównaniu do reszty otoczenia. Ale to jest coś, co na pewno szybko sobie uświadomili, bo już w czwórce wyglądało to lepiej, nie wspominając o piątce.
0 kudosTheCerbis   @   14:38, 31.07.2020
Troszkę spóźniony ten news... Tak troszkę bardzo. A projekt został zablokowany przez Take-Two i zamknięty.