Fotorealistyczne twarze z The Last of Us: Part II będą na następnej generacji prezentować się jeszcze lepiej

Tak przynajmniej uważa jeden z byłych pracowników studia Naughty Dog.

@ 22.07.2020, 21:48
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4, ps5

Fotorealistyczne twarze z The Last of Us: Part II będą na następnej generacji prezentować się jeszcze lepiej

The Last of Us: Part II to jedna z najlepiej prezentujących się gier obecnej generacji. Podczas zabawy obserwujemy m.in. wyśmienicie przygotowane animacje, w tym te wyrażające emocje postaci. Ekspresja z czasem będzie jeszcze efektowniejsza, uważa Francisco Aisa, były deweloper ze studia Naughty Dog.

Aisa obecnie pracuje dla The Initiative, czyli studia należącego do Microsoftu. Wcześniej zajmował się on m.in. programowaniem rozgrywki w Grand Theft Auto V oraz Red Dead Redemption 2, a ponadto działał przy wspomnianym The Last of Us: Part II.

Ekipa Gaming Bolt zapytała go o jakość oprawy w The Last of Us: Part II i czy uważa, że fotorealizm nadal będzie rozwijany. W odpowiedzi redakcja usłyszała, że "zdecydowanie tak będzie".

"Jeśli spojrzycie na The Last of Us: Part II, zwróćcie uwagę na ekspresję twarzy, są tak dobre, niektóre całkowicie mnie rozbrajają. Pamiętajcie, że obserwowałem je każdego dnia, a i tak jestem zachwycony. Taka jakość będzie niebawem jeszcze lepsza. Wiele zależy od tego z jaką liczbą danych będziemy w stanie się uporać. Więc myślę, że zobaczymy nie tylko większe światy, ale także bardziej wiarygodne, z bardziej wiarygodnymi postaciami".

The Last of Us: Part II dostępne jest obecnie wyłącznie na PlayStation 4. Jeśli nie zdecydowaliście się jeszcze na zakup, pamiętajcie o naszej recenzji. Jeśli gracie, rzućcie okiem na nasz w pełni darmowy poradnik. Nadal nad nim pracujemy, ale już teraz oferuje sporo podpowiedzi.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   18:14, 23.07.2020
W TLoU II nieraz twarz postaci wyrażała więcej niż tysiąc słów.