Spider-Man: Miles Morales zaoferuje opcjonalny tryb wydajności

Gdy go włączymy, gra działać będzie w rozdzielczości 4K i z płynnością 60 fps.

@ 21.07.2020, 09:45
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps5

Spider-Man: Miles Morales zaoferuje opcjonalny tryb wydajności

Spider-Man: Miles Morales będzie jedną z pierwszych gier dostępnych na PlayStation 5. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, deweloperzy przygotowali na potrzeby projektu kilka trybów działania, w tym jeden nastawiony na wydajność.

Tryb wydajnościowy pozwali odpalić grę w rozdzielczości 4K przy płynności na poziomie 60 fps. Jako że to informacja pochodząca bezpośrednio od deweloperów, a konkretniej z profilu Insomniac Games na Twitterze, można spokojnie założyć, że jest prawdziwa.

"Bujaj się po mieście, jak nigdy wcześniej w opcjonalnym trybie 4K / 60 fps nastawionym na wydajność", czytamy w krótkiej notce. Żeby było ciekawiej do notki dołączony jest materiał filmowy, pokazujący fragment rozgrywki.

Jako że na Twitterze czytamy, iż nowy tryb jest opcjonalny, można założyć, że standardowy model funkcjonowania Spider-Man: Miles Morales jest inny. Najpewniej wyłączenie trybu wydajności sprawia, że rozdzielczość pozostaje na poziomie 4K, a liczba klatek spada np. do 30. W takiej sytuacji prawdopodobnie poprawia się jakość oprawy.

Jeśli chodzi o założenia Spider-Man: Miles Morales, tytuł nawiązuje do wydanego jakiś czas temu Marvel's: Spider- Man, a dostępnego wyłącznie na PlayStation 4. Akcja obu tytułów będzie się ze sobą zazębiać, a rozmiarem Spider-Man: Miles Morales przypominać ma Uncharted: Zaginione Dziedzictwo.

Do zabawy w Spider-Man: Miles Morales nie trzeba wcześniej ukończyć Marvel's: Spider-Man. Tytuł dostępny będzie ekskluzywnie dla PlayStation 5, choć na razie nie znamy jego daty premiery.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosbalic87   @   14:06, 21.07.2020
Tak powinno być w każdym banku Uśmiech
hehe kazda gra na konsole powinna posiadac jakies dodatkowe opcje graficzne także dla trybu 1080p !
0 kudosLucas-AT   @   23:16, 21.07.2020
Nawet jakby rozdzielczość miała spaść do natywnego 1700-1900p, to byłby to idealny kompromis, bo przy tak wysokich rozdzielczościach nie zrobi to aż takiej różnicy. Natywne 4k jednak cieszy. Pewnie w trybie grafiki będą wyższe detale przy włączonym ray-tracingu gdzieś w oknach wieżowców Nowego Jorku.

Spider-Man na PS4, mimo że działał w 30 klatkach, to był mega płynny i dynamiczny. 60fps w tej grze da pewnie genialny efekt.